اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس:

ملت ایران لایق خدمتگزاری هستند/ تقدیم 70 شهید برای هر جایگاه مسئولیتی در ایران

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشادت، فداکاری و از خودگذشتگی ملت ایران در دوران انقلاب اسلامی با اشاره به میزان شهدای ایران گفت: به ازای هر جایگاه مسئولیتی در ایران اسلامی 70 شهید تقدیم انقلاب شده است.

ملت ایران لایق خدمتگزاری هستند/ تقدیم 70 شهید برای هر جایگاه مسئولیتی در ایران

سید حسین نقوی حسینی بعدازظهر امروز در آیین معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین با اشاره به عزت و اقتدار ایران اسلامی در عرصه بین‌الملل گفت: جایگاه والای ایران اسلامی مرهون مقاومت و ایثارگری فرزندان غیور و دلیر ایران اسلامی است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعداد شهدای انقلابمان گفت: با نگاهی اجمالی در تعداد شهدایی که در راه اعتلای اسلام و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جان خود را نثار کردند در می‌یابیم که به ازای هر مسئولیت در این مرز و بوم 70 شهید والامقام تقدیم انقلاب شده‌اند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه ملت غیور ایران اسلامی لایق خدمتگزاری هستند تأکید کرد: امروز همه مسئولان باید با تمام توان در راستای خدمت‌رسانی به مردم بصیر، آگاه و غیور ایران اسلامی خود را بسیج کنند.

نقوی حسینی با اشاره به درگذشت مادر شهیدان قبادی عنوان کرد: ایران اسلامی مفتخر به داشتن شیر زنانی است که بعضاً سه تن یا بیشتر از از فرزندان خود را در راه اسلام تقدیم کردند.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صبر و استقامت خانواده معظم شهدا و جایگاه والای آنها گفت: عزت و افتخار امروز ایران اسلامی مرهون رشادت‌ها و فداکاری‌های خانواده‌های معظمی است که تمام هستی خودشان را در راه انقلاب تقدیم کردند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز ما باید توجه داشته باشیم که در چه جایگاهی قرار داریم و در مسئولیتی که بر عهده گرفته‌ایم تمام حضورمان را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کنیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تقدیر و تشکر از همه فرمانداران و سرپرستان سابق فرمانداری شهرستان ورامین تصریح کرد: تلاش‌هایی که سید جمال جلیلی در 6 سال حضورش در شهرستان ورامین داشتند قابل تقدیر است، ایشان در طول مدت حضورش در فرمانداری چند نوبت مسئولیت سرپرستی فرمانداری و چندین برهه مسئولیت معاونت فرمانداری و ... را بر عهده داشته و به واقع در این مدت تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به مردم به کار بسته است.

این گزارش حاکی است طی این مراسم ضمن تجلیل از خدمات سید جمال جلیلی سرپرست پیشین فرمانداری شهرستان ورامین، محسن خوانساری به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان ورامین معرفی شد.

این گزارش حاکی است استاندار تهران و جمعی از مسئولین استان تهران و شهرستان ورامین پس از مراسم معارفه سرپرست جدید فرمانداری شهرستان ورامین در مراسم تشییع پیکر مادر شهیدان قبادی حضور یافته و بار دیگر با آرمان‌های والای امام، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کرده و بر ایستادگی در راه شهدا تأکید کردند.

انتهای پیام/2462/ک30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول