اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رودبار

فرار از قانون سارقان زانتیا را به کام مرگ برد

فرمانده انتظامی رودبار گفت: فرار سارقان یک دستگاه زانتیا و تصادف شدید با یک دستگاه نیسان آنها را به کام مرگ فرستاد.

فرار از قانون سارقان زانتیا را به کام مرگ برد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، علی رمضانی عصر امروز در نشست انتظامی این شهرستان چگونگی ماجرای سارقان زانتیا را تشریح کرد.

وی افزود: ماموران ایستگاه بازرسی این شهرستان روز گذشته با تشدید اقدام‌های کنترلی در ایستگاه و با استفاده از شگرد چهره‌زنی، به سرنشینان یک دستگاه خودروی زانتیا که از مسیر جنوب به شمال در حال حرکت بود، مشکوک شده و پس از صدور دستور ایست با فرار او مواجه شدند.

این مسئول با بیان اینکه ماموران با رعایت اصول ایمنی به تعقیب این خودرو پرداختند، تصریح کرد: با توجه به قانون به ‌کارگیری سلاح، اقدام به شلیک تیر هوایی کردند اما راننده خودرو همچنان به فرار خود ادامه داد.

به گفته وی، پلیس با انسداد جاده قصد پیشگیری از مخاطرات احتمالی راننده و سرنشین خودروی زانتیا را داشت.

رمضانی ادامه داد: راننده زانتیا با مشاهده انسداد جاده به طور ناگهانی تغییر مسیر داد و با حرکت در خلاف مسیر جاده ناگهان با یک خودروی نیسان‌وانت که از داخل تونل به بیرون در حرکت بود برخورد کرد و شدت تصادف موجب مرگ این دو سرنشین زانتیا و راننده بی‌گناه نیسان شد.

وی وسایل کشف شده در داخل خودروی زانتیا را دو جلد شناسنامه، سه عدد کارت ملی، یک عدد قیچی بزرگ یک‌متری و چندین دست لباس نو و ... اعلام کرد.

به گفته فرمانده انتظامی رودبار، طبق بررسی‌های صورت گرفته خودروی مذکور در تاریخ 29 آذر امسال از منطقه دربند تهران به سرقت رفته بود.

وی از آمادگی کامل پلیس برای مقابله با سارقان خبر داد و از مردم خواست تا با همکاری و مشارکت بیشتر پلیس را در خدمت‌رسانی مطلوب‌تر یاری کنند.

انتهای پیام/84001/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول