اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازی معوقه شهرداری با خلخال دشت برگزار شد

دربی اردبیل را شهرداری برد

بازی معوقه هفته نهم لیگ دسته دو کشور با برد شیرین شهرداری در دربی اردبیل همراه بود.

دربی اردبیل را شهرداری برد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در بازی معوقه از هفته نهم مسابقات لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور و در ورزشگاه بی‌طرف شهید کلانتری پارس‌آباد عصر امروز تیم شهرداری اردبیل یک بر صفر حریف هم استانی خود خلخال دشت را با شکست بدرقه کرد.

این مسابقه که با استقبال کم تماشاگران روبه‌رو شده بود در همان دقایق اولیه با تنها گل شهرداری اردبیل حال و هوای متفاوت داشت و تیم شهرداری اردبیل که در دقیقه هفت توسط روح‌الله نعمتی به گل برتری رسید تا آخر بازی این نتیجه را حفظ کرد و حریف هم استانی خود خلخال دشت را با شکست بدرقه کرد.

شهرداری اردبیل با این پیروزی و با کسب 19 امتیاز از 10 بازی بعد از فولاد نوین خوزستان با 21 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دیدار تیم‌های شهرداری اردبیل و خلخال دشت از هفته نهم به دلیل بارش برف و سرمای هوا دو هفته‌ای به تعویق افتاد و به دلیل نامناسب بودن ورزشگاه خلخال به عنوان میزبان این مسابقه در ورزشگاه شهید کلانتری پارس‌آباد در زمین بی‌طرف برگزار شد.

انتهای پیام/62003/ش10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول