اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد انزلی خبر داد

معرفی گردشگری منطقه آزاد انزلی در توسعه تورگردانی کشور

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی از معرفی ظرفیت‌های گردشگری این منطقه در همایش توسعه تورگردانی کشور خبر داد.

معرفی گردشگری منطقه آزاد انزلی در توسعه تورگردانی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، مجتبی مهری‌نژاد بعد از ظهر امروز در جلسه منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه ظرفیت‌های گردشگری مناطق آزاد در همایش توسعه تورگردانی کشور معرفی شد، اظهار کرد: این همایش از طرف مرکز توسعه بازار گردشگری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور و با همکاری فعالان گردشگری بخش خصوصی در هتل کادوس رشت برگزار شد.

وی درباره اهداف برگزاری این همایش افزود: آشنایی جامعه تورگردان‌های کشور با توانمندی‌های متعدد مناطق آزاد هفت‌گانه از جمله اهداف همایش بود.

این مسئول بررسی افزایش حضور گردشگران داخلی و خارجی در این مناطق و گسترش همکاری‌ها به منظور توسعه گردشگری منطقه‌ای با کشورهای همسایه را از دیگر دلایل برگزاری این همایش مشترک برشمرد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد انزلی از حضور نمایندگان گردشگری مناطق آزاد در همایش مذکور خبر داد.

وی افزود: در این همایش نمایندگان مناطق آزاد ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری منطقه خود را معرفی کرده و همکاری بیشتر شرکت‌ها و فعالان حوزه گردشگری و تورگردانی کشور را عامل موثری در توسعه گردشگری این مناطق دانست.

مهری‌نژاد ظرفیت‌های منحصر به‌فرد گردشگری مناطق آزاد را بسترهای مناسبی برای توسعه صنعت توریسم دانست.

وی متذکر شد: برگزاری تورهای گردشگری در مناطق آزاد می‌تواند تحقق ظرفیت‌های متعدد قانونی و طبیعی گردشگری داخلی و خارجی در این مناطق را فراهم کند.

انتهای پیام/84001/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول