اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اشتغال کمیته امداد کشور:

کمیته امداد 95 درصد منابع قرض‌الحسنه اشتغال را جذب کرد

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور گفت: در سال گذشته، این نهاد بالغ بر 94 تا 95 درصد منابع قرض‌الحسنه را در حوزه اشتغال جذب کرده است.

کمیته امداد 95 درصد منابع قرض‌الحسنه اشتغال را جذب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد امید بعد از ظهر امروز در گردهمایی مددکاران و مشاوران کمیته امداد در یاسوج با تقدیر از مدیرکل و معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برای پیشرفت اشتغال در سال گذشته و داشتن رتبه برتر کشوری، اظهار کرد: در خصوص اعتبارات سال 92 باید جدیت بیشتری به خرج دهید و از ظرفیت‌های موجود و کارگروه‌های مختلف بهره لازم را برد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور افزود: اولویت اصلی کمیته امداد در خدمت‌رسانی، اشتغال و توانمند ساختن خانواده‌ها است و در کمیته امداد هیچ توانمندی ایجاد نمی‌شود مگر اینکه در انتهای آن اشتغال باشد.

امید تصریح کرد: عمده مشکلات در دنیا به دلیل نرخ بیکاری در کشورها است.

وی روند فعالیت در بخش اشتغال را در بخش های استعدادسنجی، آموزش و مشاوره، اعطای تسهیلات یا کاریابی، نظارت بر طرح‌های اشتغال، بازاریابی و کمک به امر فروش محصولات تولیدی مددجویان ذکر کرد و ابراز داشت: اشتغالی در کمیته امداد پایدار است که زیرساخت‌های آن قبلاً تعریف و آموزش و مشاوره‌های لازم ارائه شده باشد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور اظهار داشت: مشاورین، ناظرین، مددکاران و کارشناسان باید در صورت مراجعه مددجویان، انتهای توانمندسازی را که همان اشتغال می باشد به آنها نشان دهند.

وی تأکید کرد: اشتغال مددجویان تحت پوشش کمیته امداد از ویژگی خاصی برخوردار است و این نهاد در این راستا به صورت فرآیندی عمل می‌کند که آغاز این فرآیند همان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت‌آموزی مددجویان است.

امید بیان داشت: 96 درصد از اشتغال های دنیا از جنس اشتغال کوچک و زیر 10 نفر است که اشتغال کمیته امداد نیز در همین راستاست.

وی گفت: کمیته امداد در استفاده از منابع قرض‌الحسنه، بالغ بر 94 تا 95 درصد از منابع را در سال گذشته وصول کرده و جایگاه ممتازی را در بین سایر دستگاه‌های کشور دارا است.

انتهای پیام/82005/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول