اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس:

شهید صادق گنجی با قاطعیت در مقابل انحطاط دینی ایستادگی می‌کرد‌

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید صادق گنجی با قاطعیت در مقابل انحطاط دینی ایستادگی می‌کرد‌.

شهید صادق گنجی با قاطعیت در مقابل انحطاط دینی ایستادگی می‌کرد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد صبح امروز در بیست و سومین سالگرد شهادت شهید صادق گنجی در برازجان که با حضور دستیار ویژه رئیس جمهور، استاندار و سایر قشرهای مردم برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام گفت: شهید صادق گنجی یک شهید بین‌المللی بود.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ برخی افراد در مسیر نشر شریعت الهی مانع ایجاد می‌کردند افزود: این افراد می‌خواستند اسلام ترویج پیدا نکند که دو قشر علما و شهدا مانع از فعالیت این بدخواهان و معاندها بودند.

وی با اشاره به اینکه شهدا چراغ نورانی عاشورا را زنده نگه داشتند، گفت: شهدا با تاسی از مکتب حسین(ع) این راه را انتخاب کردند و چراغ پرفروغ عاشورا را روشن نگه داشتند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صادق گنجی تصریح کرد: شهید صادق گنجی  هم مبلغ دین بود و هم در مقابل انحطاط دینی ایستادگی می‌کرد.

موسوی‌نژاد با بیان اینکه شهید گنجی آگاهی‌بخش بشریت بود خاطرنشان کرد: زمانی که فتنه فکری در جوامع به وفور پیدا می‌شد گنجی سفیری برای آگاهی‌بخشی به بشریت بود که حضور این شهید در پاکستان بر همین مبنا بود.

وی مادر شهید گنجی را ستود و گفت: شهید گنجی تربیت شده مادری بود که اگر چه دانش کلاسیک نداشت ولی در تربیت فرزندان و احیا ارزش‌های الهی یک مادر نمونه بود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرزندان شهید گنجی  خلا نبود شهید گنجی را پر می‌کنند افزود: این فرزندان در عرصه‌های گوناگون پژوهشی، علمی و فناوری موفق هستند.

موسوی‌نژاد بر ادامه راه شهدا تاکید کرد و گفت: ادامه مسیر شهدا اهداف انقلاب اسلامی را پرشتاب می‌کند و هرکجا گیر کرده‌ایم بدانیم راه شهدا ادامه نداده‌ایم.

وی با گرامیداشت 9 دی خاطرنشان کرد: روز 9 دی یادآور همایش عظیم مردمی است که مردم بیعت مجدد خود را با ولایت و ارزش‌ها اعلام کردند.

شهید صادق گنجی که مسئولیت خانه فرهنگ و سفیر فرهنگی جمهوری اسلامی را در کشور پاکستان برعهده داشت در 28 آذرماه سال 1369 در مراسم تودیع خود در جلوی درب هتل اینترنشنال لاهور پاکستان براثر هجوم وحشیانه ایادی استکبار به شهادت رسید.

انتهای پیام/2452/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول