اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول موسسه ثقلین اراک خبر داد

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با کتاب نهج‌البلاغه در اراک

مسئول موسسه قرآن و عترت اصحاب ‌الثقلین اراک از برگزاری دوره آموزشی آشنایی با کتاب نهج‌البلاغه در اراک خبر داد.

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با کتاب نهج‌البلاغه در اراک

پیمان عین‌القضاتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این دوره آموزشی به منظور تعمیق آگاهی نسل جوان با اهل بیت(ع) و اندیشه‌های ژرف مولی‌الموحدین حضرت امیرالمومنین(ع) و بهره‌مندی از کتاب گران‌سنگ نهج‌البلاغه در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: دوره آموزشی آشنایی با کتاب نهج‌البلاغه با عنوان نردبان آسمان ویژه دانشگاهیان، طلاب و معلمان قرآنی و علاقه‌مندان به همت این موسسه برگزار شده است.

مسئول موسسه قرآن و عترت اصحاب ‌الثقلین اراک گفت: این دوره از 15 آذر ماه شروع شده و تا خرداد سال آینده به صورت هفتگی در دانشگاه آزاد برگزار می‌شود.

عین‌القضاتی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را آشنایی هر چه بیشتر آحاد جامعه به‌ ویژه جوانان با معارف و حکمت‌های انسان‌ساز قرآن ناطق و نهج‌البلاغه اعلام کرد و ادامه داد: نهج‌البلاغه کتاب درس، حکمت، عبرت و راهنماى زندگى سعادتمندانه انسان است که آشنایی با آن نجات دهنده بشریت خواهد بود.

وی با اشاره به جایگاه کتاب عظیم‌الشان نهج‌البلاغه اظهار داشت: جایگاه نهج‌البلاغه و معارف بلند آن امری است که بر مسلمانان پوشیده نیست، امام راحل و مقام معظم رهبری هم در فرازهای مختلفی بر لزوم آشنایی بیشتر جامعه با مفاهیم این کتاب ارزشمند تاکید داشته‌اند و این در حالی است که جامعه ما از معارف نهج‌البلاغه دور مانده است.

انتهای پیام/87013/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول