اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناسان وزارت کشور از 16 پروژه آبرسانی در روستاهای یزد بازدید کردند

کارشناسان دفتر مناطق محروم وزارت کشور از 16 پروژه عمرانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد بازدید کردند.

کارشناسان وزارت کشور از 16 پروژه آبرسانی در روستاهای یزد بازدید کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، کارشناسان دفتر مناطق محروم وزارت کشور در طی سفر سه روزه به استان یزد، از 16 پروژه عمرانی شرکت آب و فاضلاب روستایی این استان بازدید و از مراحل اجرایی پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مذکور کسب اطلاع کردند.

مدیرکل نظارت فنی معاونت نظارت بر امور زیر بنایی مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در این سفر، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های شرکت آبفار یزد در پیشبرد اهداف شرکت و اعلام رضایت از نحوه اجرا با وجود وضعیت نامساعد اعتباری اظهار داشت: این دفتر در تلاش است تا بندها و ردیف‌های بودجه‌ای مرتبط با مناطق کمتر توسعه یافته را در لایحه بودجه سال 93 کل کشور فعال کرده و اعتبارات لازم در این خصوص در بودجه 93 لحاظ شود.

علیرضا نخعی در مورد هدف از سفر به مناطق محروم کشور و بازدید از پروژه‌های عمرانی روستاها بیان کرد: استمرار این بازدیدها از دورافتاده‌ترین مناطق، باعث توجه بیشتر دستگاه‌های اجرایی به ارتقا کیفیت اجرای پروژه‌های عمرانی مناطق توسعه نیافته و انجام به موقع تعهدات می‌شود.

معاون طرح و برنامه شرکت آبفار یزد نیز با ارائه گزارشی از اعتبارات عمرانی این شرکت در 9 ماهه اول سال جاری افزود: اعتبارات عمرانی این شرکت در 9 ماهه سال جاری بالغ بر 112 میلیارد ریال بوده که در مقایسه با 9 ماهه ابتدای سال 91 با رشد 35 درصدی مواجه بوده است.

محمد فاتحی همچنین با تشریح روند توزیع اعتبارات اعلام کرد: بیشترین حجم اعتبارات ابلاغی مربوط به ردیف خشکسالی و پس از آن اعتبارات استانی است.

وی افزود: همچنین در سال 92 از محل اعتبارات ماده 180 که در قالب اعتبارات استانی 92 ابلاغ شده، مبلغ 41 میلیارد ریال به بخش آب روستایی اختصاص یافته است که این اعتبارات در 188 پروژه کوچک و بزرگ ومجتمع های آبرسانی روستایی هزینه خواهد شد.

فاتحی همچنین خاطرنشان کرد: این شرکت در حال پیگیری ایجاد ردیف‌های متمرکز ملی در لایحه بودجه کل کشور بوده که از طریق شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در حال پیگیری است.

انتهای پیام/2464/ک30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول