اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 70 شرکت کننده

مسابقات شفاهی قرآن و عترت در واحد رشت برگزار شد

رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد رشت گفت: نوزدهمین دوره مسابقات شفاهی قرآن و عترت با حضور 70 شرکت کننده خواهر و برادر در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

مسابقات شفاهی قرآن و عترت در واحد رشت برگزار شد

 مظاهر زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات شفاهی قرآن و عترت در واحد رشت اظهار کرد: در این مسابقات بیش از 70 نفر خواهر و برادر در بخش‌های ویژه دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت حضور داشتند.

وی افزود: مسابقات شفاهی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در بخش‌های قرائت و تحقیق، قرائت و ترتیل و حفظ 5، 10، 20 و 30 جزء قرآن امروز برگزار شد.

این مسئول با اشاره به نتایج مسابقات مذکور گفت: در  رشته قرائت و تحقیق رضا موسی‌زاده با کسب 85.9 امتیاز نفر نخست، سید احمد حسینی با کسب 82.45 امتیاز نفر دوم، علیجان امیریان با کسب 76.3 امتیاز سوم شد.

زمانی با بیان اینکه در رشته ترتیل عبدالله عموزاد با کسب 70.6امتیاز نفر نخست شناخته شد، ادامه داد: حسن رجب‌زاده با کسب 83.9 امتیاز در رشته قرائت و تحقیق کارکنان برتر شد.

وی تصریح کرد: در رشته ترتیل کارکنان، علی رنجبر با کسب 85.5 امتیاز و در رشته حفظ دانشجویان نیز ابراهیم گلچین با 171.7 امتیاز برتر شدند.

به گفته این مسئول، در رشته تحقیق دانشجویان مهدی قاسم‌پور با کسب 82.7 امتیاز، علیرضا رحیم‌دوست با کسب 78.5 امتیاز و رضا صفری با کسب 76.25 امتیاز به ترتیب نفرات نخست تا سوم شدند.

وی با اشاره به نفرات برتر در رشته ترتیل دانشجویان افزود: در این رشته کامران تقی‌زاده با کسب 83.3 امتیاز، اکبر محمودی با کسب 79.3 امتیاز و محسن قاسم‌پور با کسب 65.95 امتیاز به ترتیب نفرات نخست تا سوم شدند.

رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد رشت، یادآور شد: در رشته ترتیل دانشجویان خواهران نیز راضیه وارسته با کسب 72 امتیاز، زینب جوادی با کسب 70.5 امتیاز و فاطمه احمدنژاد با کسب 70 امتیاز به ترتیب رتبه نخست تا سوم را به دست آوردند.

وی ائمه رشید با کسب 70 امتیاز را در رشته تحقیق دانشجویان نفر نخست اعلام کرد و گفت: رقیه پورمقدم با کسب 71 امتیاز در رشته ترتیل کارکنان موفق به کسب مقام نخست شد.

زمانی یادآور شد: خدیجه امینی با کسب 150 امتیاز در رشته حفظ 5 جزء دانشجویان، فاطمه جوافشان با کسب 140 امتیاز و خدیجه امینی با کسب 150 امتیاز در رشته 10 جزء دانشجویان نیز برتر شناخته شدند.

به گفته وی، افسانه پیرکاری امتیاز 70.5 را در رشته ترتیل اساتید نفر نخست به دست آورد و در رشته حفظ 5 جزء اساتید نیز فاطمه آقایی‌زاده با کسب 160.25 امتیاز نفر نخست شد.

این مسئول با اشاره به اینکه قاریان در فضایی بسیار معنوی و روحانی با هم به رقابت پرداختند یادآور شد: سطح برگزاری مسابقات مذکور مطلوب ارزیابی شد.

به گزارش فارس، منتخبان این دوره به مسابقات شفاهی  منطقه‌ای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی یافتند.

انتهای پیام/84002/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول