اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

مسابقات قرآنی آثار مثبتی در جامعه اسلامی دارد

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مسابقات قرآنی آثار مثبتی را در سطوح مختلف جامعه اسلامی بر ‌جای می‌گذارد.

مسابقات قرآنی آثار مثبتی در جامعه اسلامی دارد

به ‌گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا ظهر امروز در مراسم آغازین سی ‌و‌ ششمین دوره مسابقات مرحله استانی قرآن کریم اداره‌کل اوقاف خراسان رضوی در تکیه ابوالفضلی نیشابور، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به برکت توجه به قرآن کریم قدرتمند است و توانسته اهدافش را در صحنه‌های داخلی و بین‌المللی پیش ببرد.

وی با بیان اینکه جامعه باید به سمت بهره‌گیری از مفاهیم قرآنی برود، افزود: مقام معظم رهبری مشوق اصلی محافل قرآنی و خط‌دهنده اصلی فضا‌های قرآنی هستند.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: فرمایش ایشان آویزه گوش ماست که باید 10 میلیون حافظ قرآن در کشور تربیت شود و خراسانی‌‌ها باید در این خصوص پیشتاز باشند.

سبحانی‌نیا اضافه کرد: وجود امام رضا (ع)، خراسان رضوی را به پایگاه معنوی، نورانی و فرهنگ‌ساز تبدیل کرده است.

وی تصریح کرد: دنیای استکبار یک برنامه مشخص و حساب شده‌ در مقابل گسترش اسلام در عرصه بین‌المللی دارد و این چیزی است که سیاستمداران کاخ سفید در دهه نود برنامه‌ریزی کردند.

عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت مجلس خاطرنشان کرد: غرب، اسلام را بزرگ‌ترین تهدید برای آینده تمدن خود می‌داند و به‌ خاطر همین برای کند کردن سرعت پیشرفت اسلام تدبیر می‌کند.

سبحانی‌نیا اضافه کرد: فعالیت‌ها و حملات علیه اسلام و کشورهای اسلامی از دهه 90 توسعه پیدا کرده است.

به نظر وی، تمرکز دنیای غرب و استکبار در این خصوص بر روی خاورمیانه است که مرکز خیزش اسلامی بوده؛ البته در جاهایی نیز موفق بوده‌اند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: آنها موفق شده‌اند که مذاهب اسلامی را مقابل هم قرار دهند، مسائل فرعی را به جای مسائل اصلی گذاشته‌اند و حرکت بیداری اسلامی را کند کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب دغدغه امور فرهنگی دارند، ادامه داد: دشمنان با لباس حق مفاهیم باطل را به خوراک جامعه به ویژه جوانان مسلمان می‌دهند.

نماینده مردم نیشابور در مجلس تأکید کرد: جمهوری اسلامی نماد حق است و نظام استکبار و صهیونیست‌ها نماد باطل هستند.

سبحانی‌نیا گفت: ملت ایران می‌تواند با اتکا به خداوند، تمسک به قرآن و اهل بیت(ع) با رهبری ولایت فقیه و حضور گسترده مردم در امور مختلف موفق باشد.

انتهای پیام/2202/ز40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول