اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم والیبال شهرداری زاهدان:

قطعی برق در سالن پیامبر اعظم به عمد بود/ وجدان بیدار قضاوت کند

سرپرست تیم والیبال شهرداری زاهدان گفت: قطعی برق در سالن پیامبر اعظم آمل مقابل کاله به عمد بود و باید وجدان‌های بیدار خودشان قضاوت کنند.

قطعی برق در سالن پیامبر اعظم به عمد بود/ وجدان بیدار قضاوت کند

نادر عربشاهی سرپرست تیم والیبال شهرداری زاهدان پس از شکست تیمش مقابل کاله مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به حواشی این دیدار افزود: در دیدار هفته یازدهم لیگ برتر که در خارج خانه مقابل کاله صف‌آرایی داشتیم با ایجاد حاشیه نتیجه را به حریف واگذار کردیم.

وی افزود: نمی‌دانم تا چه زمانی باید کاله مازندران بداخلاقی کند، از طرفی تماشاگرانش با فحاشی به بازیکنی ملی‌پوش چند جلسه محروم شدند و از طرف دیگر مقابل شهرداری نیز قطعی برق عاملی شد تا نتوانیم به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنیم.

عربشاهی با اعلام اینکه وجدان بیداری باید دست به قضاوت بزند، گفت: نمی‌دانم چرا هر زمانی که کاله در ست سوم و چهارم از شهرداری در امتیازشماری عقب افتاده بود باید برق سالن قطع می‌شد،مطمئنم این مسئله عمدی بوده است.

سرپرست تیم والیبال شهرداری زاهدان با بیان اینکه تیمی که شرایط میزبانی ندارد در زمینش مسابقه برگزار نکند، گفت: چرا زمانی که کاله مازندران در امتیاز جلوتر از زاهدان بود چرا برق قطع نشد، این امر شک برانگیز است همچنین ناظر و نماینده فدراسیون به همراه داور راجع به این مسئله عملکرد خاصی نداشت و از وظایف ناظر است که عمد یا غیرعمد بودن این حواشی را جویا شود.

عربشاهی در پایان گفت: دو بار قطعی برق در آمل بر روحیه بازیکنان ما به شدت تاثیر منفی داشت تا اندازه‌ای که بازی را به حریف واگذار کردیم.

وی با اذعان اینکه نسبت به داوری اعتراض دارم زیرا کاملا قضاوت یک‌طرفه‌ای را مخصوصا در ست پنجم شاهد بودیم، یادآور شد: داور در این ست هر کاری دلش می‌خواست انجام داد، ما بیش از 2 هزار کیلومتر راه را پیمودیم تا به آمل رسیدیم و این برخوردها شایسته نیست البته نمی‌دانم کاله در والیبال کشور چه کسی را دارد که هر چه می‌خواهد انجام می‌دهد.

انتهای پیام/86012/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول