اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای بخش مرکزی چالوس:

طرح هادی در روستاها بازنگری شود

رئیس شورای بخش مرکزی چالوس گفت: طرح هادی در روستاها بازنگری شود تا عوارض روستایی به حساب روستای دیگر ریخته نشود.

طرح هادی در روستاها بازنگری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، نورعلی رادمهر بعد از ظهر امروز در دومین همایش شوراهای اسلامی و دهیاران بخش مرکزی چالوس اظهار داشت: شوراهای اسلامی باید صورتجلسه‌های مصوب در جلسات را به بخشداری و مسئولان بخش مرکزی اطلاع دهند.

وی به برگزاری کلاس‌های آموزشی برای شوراهای اسلامی و دهیاران اشاره کرد و گفت: هدف ما آموزش شوراها و دهیاران است تا با آموزش‌های لازم نواقص موجود در روستاها را برطرف کنیم.

رادمهر با تأکید بر پرداخت عوارض روستاها بیان داشت: هیچ‌کس حق نپرداختن عوارض را ندارد چرا که عوارض روستاها تعرفه خاصی دارد.

وی اختلافات مرزی را مهم‌ترین مشکل در بخش مرکزی چالوس عنوان کرد و افزود: مرز بین روستاها و ورودی‌های روستاها باید به‌طور جدی مشخص شود و طرح هادی در روستاها بازنگری شود تا عوارض روستایی به حساب روستای دیگر ریخته نشود.

رئیس شورای بخش مرکزی چالوس بیان داشت: یکی دیگر از معضلات بخش مرکزی چالوس اشتغالزایی است و باید راهکارهایی برای این مشکل بزرگ اندیشیده شود.

وی به مشکل کمبود آب آشامیدنی در روستاهای بخش مرکزی چالوس اشاره کرد و اذعان داشت: با توجه به گردشگرپذیر بودن بخش مرکزی چالوس در فصول تعطیل سال با مشکل کم آبی شدید مواجه می‌شویم.

رئیس شورای بخش مرکزی چالوس تصریح کرد: از آنجایی‌که لوله‌های آب شرب منطقه قدیمی و فرسوده است جوابگوی تأمین آب آشامیدنی بخش مرکزی نیست بنابراین می‌توان با حفر چاه‌های عمیق و نصب پمپ‌های قوی‌تر در منطقه این مشکل را برطرف کرد.

رادمهر گفت: در مناطقی که حفاری چاه‌های آب صورت می‌گیرد ناظران ادارات باید حضور داشته باشند تا لوله گذاری‌ها به صورت دقیق و علمی انجام شود.

این مسئول با اشاره به ‌اینکه در برخی از روستاهای بخش مرکزی طرح‌های هادی نیمه‌کاره داریم، گفت: روستای تازه‌آباد که مرکز دهستان و ورودی تمام روستاهای بخش مرکزی است هنوز دارای طرح هادی ناتمام است و در تعدادی دیگر از روستاها نیز به‌دلیل نداشتن بودجه این طرح نیمه‌کاره رها شده است.

رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان چالوس به استحقاق حق مردم چالوس اشاره کرد و گفت: من از حق و حقوق مردم بخش مرکزی چالوس نمی‌گذرم و تمام تلاش خود را برای رفع موانع این بخش انجام می‌دهم.

وی به قرار گرفتن در سال اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: مشکل کنده‌کاری روستاهای بخش مرکزی چالوس معضلی است که گریبانگیر مردم منطقه شده است و اگر ادارات ذیربط آسفالت را کامل نمی‌کنند لااقل لکه‌های ایجاد شده در معابر را ترمیم کنند و روکش آسفالت‌ها را به اتمام برسانند.

انتهای پیام/86004/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول