اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی هریس:

نشست‌های علمی تخصصی در مقابله با آسیب‌های اجتماعی ضروری است

فرمانده انتظامی هریس گفت: نشست‌های علمی تخصصی در مقابله با آسیب‌های اجتماعی ضروری است.

نشست‌های علمی تخصصی در مقابله با آسیب‌های اجتماعی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از هریس، جعفر رزاقی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران از برگزاری نشست علمی، تخصصی بررسی چالش‌های انتظامی مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی هریس اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات شورای امنیت کشور مبنی بر آموزش کارکنان دولت به منظور فراگیری آموزش‌های انتظامی ـ اجتماعی توسط کلیه کارکنان دولت از طریق کارشناسان انتظامی، با هماهنگی لازم این دوره آموزشی را با حضور فرماندار و روسا، مدیران و کارکنان سازمان‌ها و ادارات دولتی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان برگزار کرد.

وی ادامه داد: در این کارگاه آموزشی که با هدف آگاه‌سازی، اقناع و افزایش مهارت کارکنان دستگاه‌های دولتی در مقابله با آسیب‌های اجتماعی برگزار شد، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در خصوص مهم‌ترین شیوه‌های مصرف و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان، تیپ‌شناسی معتادان، بررسی ارتباط جرایم و جامعه آماری معتادان، جرایم صورت گرفته توسط معتادان، راهکارهای علمی و عملی پیشگیری انتظامی از مصرف و توزیع مواد مخدر را برای حاضران تشریح کرد.

وی گفت: در ادامه این آموزش‌ها برای آشنایی بیشتر کارکنان دولت با انواع مواد مخدر اقدام به نمایش نمونه‌های مواد مخدر شایع و پرمصرف در سطح استان شد.

در پایان این نشست، داریوش مرادی فرماندار هریس ضمن لزوم اجرای کلاس‌های آگاه‌سازی برای کارکنان دولت در خصوص معضلات اجتماعی و آسیب‌های جامعه در سطوح مختلف و به صورت مستمر در شهرستان‌ها از عملکرد فرماندهی انتظامی شهرستان هریس تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول