اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

بسیجیان برای ساختن جامعه اسلامی نقش‎آفرین باشند

فرمانده سپاه نینوا گلستان نقش بسیج را در حل معضلات جامعه مهم خواند و گفت: بسیجیان باید برای ساختن جامعه اسلامی نقش‎آفرین باشند.

بسیجیان برای ساختن جامعه اسلامی نقش‎آفرین باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدحسین بابایی ظهر امروز در همایش مجمع بسیج شهرستان گرگان که در کانون طه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف بسیج در مقطع کنونی ساختن جامعه اسلامی است که برای رسیدن به این هدف مهم باید تلاش مضاعف شود.

وی با بیان اینکه تشکیل انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال 1357 محقق شد، تصریح کرد: ساخت نظام اسلامی، ساخت دولت اسلامی و ساخت جامعه اسلامی از گام‎های دیگر اهداف انقلاب است.

هنوز با جامعه اسلامی خیلی فاصله داریم

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه جامعه اسلامی باید از همه لحاظ شاخصه‎های اسلامی را داشته باشد، افزود: فرهنگ، پوشش، ساختمان‎سازی، ادارات، دولت و ... باید گویای اسلامی بودن باشد و عواملی مانند رشوه‎خواری، پارتی‎بازی، وابستگی به اقتصاد خارجی و ... با فرهنگ اسلامی منافات دارد.

بابایی تاکید کرد: جامعه اسلامی باید اقتصادش طوری طراحی شده باشد که دشمن از طریق این عنصر، کشور را زیرفشار قرار ندهد تا بواسطه آن از آرمان فلسطین دست برداریم، از حمایت سوریه غافل شویم، از مرگ بر آمریکا عقب‎نشینی کنیم.

وی ادامه داد: اینکه یکی از فعالان سیاسی اخیرا در گرگان گفته چرا باید مرگ بر آمریکا و اسرائیل بگوییم نشان می‎دهد که هنوز با جامعه اسلامی خیلی فاصله داریم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان داشت: اگر به قله جامعه اسلامی رسیدیم می‎توانیم خود را برای تشکیل تمدن بزرگ اسلامی و جهانی‎سازی اسلام و ظهور امام زمان (عج) مهیا کنیم.

بابایی بر ضرورت سبک زندگی اسلامی در جامعه تاکید کرد و بیان داشت: هدف بسیج برای تشکیل جامعه اسلامی مشخص است لذا باید دقیقا از آن مسیری حرکت کنیم که شاید دولتمردان آرزوی محقق شدن آن را دارند.

وی با بیان اینکه بسیج از اقشار مختلف متخصصن تشکیل شده است، گفت: همه بسیجیان باید فارغ از پست و مقام در راستای حل مشکلات جامعه نقش‎آفرین باشند و این مجمع فرصتی فراهم می‎کند تا در سایه هم‎افزایی این مهم ایجاد شود.

مجمع بسیج بهترین راهبرد برای نمایندگان مجلس و شورای اسلامی شهر

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه بسیج باید در همه صحنه‎ها در میدان باشد، یادآور شد: بسیج باید در تولید ثروت و اقتصاد مردمی ورود کند و این فرهنگ فراگیر شود باید توجه داشته باشیم که مردمی کردن اقتصاد با شعار محقق نمی‎شود.

بابایی در خصوص کارکرد مجمع بسیج شهرستان گرگان گفت: اقشار مختلف بسیج با معضل‎یابی، ارائه راهکار و عملیاتی کردن طرح‎ها درصدد رفع معضلات گام برمی‎دارند و این مجمع می‎تواند برای نمایندگان مجلس و شورای اسلامی شهر گرگان بهترین سیستم باشد.

وی تاکید کرد: به جای اینکه دچار درگیری‎های سیاسی شویم باید نگاه‎مان به سیاست مقام معظم رهبری باشد و بر مبنای آن جامعه را توسعه دهیم.

مشکلات با تلاش کم‎اثر می‎شود

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه برای تحقق جامعه اسلامی مشکلات زیادی بر سر راه وجود دارد، ابراز داشت: برای تحقق چنین جامعه‎ای تحریم، بمباران، ترور، فشار، گرسنگی و ... وجود دارد اما مهم این است که با تلاشی که انجام می‎دهیم مشکلات کم‎اثر شود.

بابایی بیان داشت: حضرت فاطمه (س) برای حفظ دین سیلی خورد، حضرت خدیجه (س) در راه دین در شعب ابیطالب گرسنگی کشیدند لذا در مسیر حفظ انقلاب اسلامی باید مقاومت کرد و این مقاومت هر روز به شکل جدیدی است که باید با بصیرت و آگاهی راه را از بیراهه تشخیص داد تا سربلندی نتیجه کارمان شود.

انتهای پیام/83001/ی40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول