اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان:

پیشرفت‌های علمی دانشمندان ما لرزه بر اندام دشمنان انداخته است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با ارزشمند دانستن حرکت‌های نوین در پژوهش‌های کشور گفت: خوشبختانه افتخارآفرینی‌های کشور در عرصه علم و فناوری تا حدی بوده که لرزه بر اندام دشمنان انداخته است.

پیشرفت‌های علمی دانشمندان ما لرزه بر اندام دشمنان انداخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان سعید جامه‌بزرگی ظهر امروز در مراسم تجلیل از پژوهشگران علمی و نخبه دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان اظهار کرد: با رویکرد جدید پژوهشی کشور، دانشگاه آزاد همدان توانسته در ارائه مقالات به ISI به حدی برسد که قله‌های افتخار را در کشور فتح کند.

وی با بیان اینکه پژوهش‌ها باید به سمت فناوری و ثروت پیش رود، افزود: باید به سمت تولید و خلق فناوری حرکت کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان دست‌یابی به تکنولوژی را سیاست کلی جهان دانست و افزود: باید در تحقق فناوری و ثروت به دستورات رهبری توجه کنیم و آن را جامه عمل بپوشانیم.

وی با ارزشمند دانستن حرکت‌های نوین در پژوهش‌های کشور افزود: خوشبختانه افتخارآفرینی‌های کشور در عرصه علم و فناوری تا حدی بوده که لرزه بر اندام دشمنان انداخته است.

جامه‌بزرگی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد واحد همدان توانسته در راستای توسعه کشور در بخش تکنولوژی گام‌های مطلوبی بردارد و اهداف نظام اسلامی را جامه عمل بپوشاند.

وی افزود: اساتید دانشگاه آزاد به برکت تلاش‌های بسیار چه در بخش اجرا و چه در بخش پژوهش و آموزش به قله‌های بالایی رسیده‌ که این بسیار ارزشمند است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در پایان با بیان اینکه جامعه امروز، تشنه فعالیت‌های پژوهشی کاربردی است، ابراز داشت: با تولیدات فناورانه سرعت‌بخشی در تبدیل ایده به پدیده را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/89026/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول