اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کتاب آمارنامه منطقه آزاد ارس منتشر شد

چهارمین کتاب آمارنامه منطقه آزاد ارس ویژه سال 1391توسط مدیریت برنامه‌ریزی و بودجه این سازمان در 13 فصل تهیه و چاپ شد.

کتاب آمارنامه منطقه آزاد ارس منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، مدیر برنامه‌ریزی و بودجه منطقه آزاد ارس در این‌باره گفت: این کتاب به بررسی 208 عنوان آماری منطقه آزاد ارس در سال 1391 پرداخته است.

یوسف داداش‌زاده افزود: سرفصل‌ها و عناوین زیرشاخه‌ای آن مربوط به استراتژی‌های برتر تعیین شده برای منطقه آزاد ارس بوده و به صورت دقیق و با انتشار صریح آمارها در حوزه‌های مختلف فعالیت سازمان منطقه آزاد ارس نگاهی جامع از موجودیت این منطقه را به مخاطب عرضه می‌کند.

وی بیان کرد: در این کتاب مباحثی از جمله تاریخچه منطقه آزاد ارس و تقسیمات سیاسی آن، آب و هوا، جمعیت، صنعت و شرکت‌های ثبت‌شده، بازرگانی و هتلداری، بازارهای مالی، آموزش عالی، بهداشت و درمان، گردشگری، عمران شهری، امور زیربنایی، کشاورزی و دامپروری در منطقه آزاد ارس مورد بررسی آماری قرار گرفته است.

داداش‌زاده افزود: در تمام سرفصل‌ها نگاه آماری به چهار محدوده منطقه آزاد ارس در جلفا، نوردوز، خداآفرین و قلی‌بیگلو مورد توجه بوده و اطلاعات کلی در رابطه با فعالیت‌ها و امکانات خدماتی،رفاهی، تجاری و بازرگانی این مناطق در اختیار علاقمندان به ارس است.

مدیر برنامه‌ریزی و بودجه منطقه آزاد ارس با بیان اینکه آمار پایه و اساس برنامه‌ریزی و تصمیم برای مدیران و سرمایه‌گذاران است،گفت: کتاب آمارنامه منطقه آزاد ارس با هدف ارائه وضعیت روشن از آمارهای اقتصادی برای چهارمین سال متوالی توسط مدیریت برنامه‌ریزی و بودجه سازمان منطقه آزاد ارس تهیه و به چاپ رسید.

انتهای پیام/60001/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول