اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ثبت احوال آمل خبر داد

ارائه 51 خدمت الکترونیکی در کارت هوشمند ملی

رئیس اداره ثبت احوال آمل با اشاره به آغاز صدور کارت هوشمند ملی گفت: ارائه 51 خدمت الکترونیکی در کارت هوشمند ملی پیش‌بینی شده است.

ارائه 51 خدمت الکترونیکی در کارت هوشمند ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، علی هاشمی‌نسب پیش‌ازظهر امروز در شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی این شهرستان با بیان اینکه صدور کارت هوشمند ملی در مازندران آغاز شده است، بیان کرد: برای صدور کارت هوشمند ملی در آمل به دلیل قدیمی بودن ساختمان اداره، تفاهم‌نامه‌ای با اداره پست شهرستان منعقد شده و مقرر شد ساختمان قدیم این اداره به این امر اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه این مکان مجهز به آتلیه بوده و عکس‌ها باید بدون روتوش در کارت هوشمند ثبت شود، اظهار داشت: صدور این کارت‌ها آغاز الکترونیکی کردن خدمات در کشور است.

هاشمی‌نسب با تاکید بر اینکه تا پایان سال 95 همه مردم از کارت هوشمند ملی برخوردار می‌شوند، یادآور شد: با ارائه کارت هوشمند ملی تمامی کارت‌های خدمت، بانکی، سوخت و مدارک هویتی به این کارت منتقل می‌شود.

وی با اعلام اینکه ارائه 51 خدمت در کارت هوشمند ملی پیش‌بینی شده است، افزود: به همین جهت ثبت احوال نیز در زمره دستگاه‌های حاکمیتی و زیرساختی کشور قرار گرفته است.

رئیس اداره ثبت احوال آمل با اشاره به آمار وقایع حیاتی این شهرستان تصریح کرد: در 9 ماهه نخست سال جاری 3908 ولادت صورت گرفته که این میزان نسبت به سال گذشته با هشت درصد کاهش مواجه بوده است.

وی بیان داشت: ثبت وفات در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با چهار درصد رشد به 1343 مورد افزایش یافته است.

انتهای‌پیام/86011/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول