اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی:

24 پایگاه جاده‌ای در آذربایجان غربی آماده خدمت‌رسانی هستند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: 24 پایگاه جاده‌ای و کوهستانی در آذربایجان غربی آماده خدمت‌رسانی هستند.

24 پایگاه جاده‌ای در آذربایجان غربی آماده خدمت‌رسانی هستند

یحیی زینال‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با آغاز فصل زمستان و افزایش بارش‌ها با عنایت به کوهستانی بودن استان آذربایجان غربی جمعیت هلال احمر استان جهت مقابله با حوادث دست به اقدامات گسترده در سطح استان زده است.

وی با بیان اهداف طرح‌های امداد نجات جاده‌ای، افزود: افزایش ایمنی در جاده‌ها به ویژه محورهای برفگیر استان، ایجاد ایمنی برای کاهش حداکثری حوادث ترافیکی و امکان تردد ایمن در جاده‌ها، مقابله با سایر حوادث زمستانی مانند سرمازدگی، کولاک و یخبندان بخشی از اهداف جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی است.

زینال‌پور تصریح کرد: کمک رسانی سریع و به موقع به حادثه دیدگان و در راه ماندگان احتمالی، رسیدگی سریع به تصادفات، امداد و نجات و انتقال مصدومین، افزایش حضور محسوس در جاده‌ها برای آگاه‌سازی بیشتر از دیگر اقدامات هلال احمر آذربایجان غربی است.

وی خاطرنشان کرد: تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، مدیریت حوادث ترافیکی، اطلاع رسانی مستمر از طریق رسانه‌ها در خصوص وضعیت راه‌های استان از جمله اهداف اجرای طرح زمستانی در آذربایجان غربی است.

زینال‌پور اعلام کرد: طرح زمستانی امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از 20 آذر ماه 92 آغاز شده و به مدت سه ماه تا 20 اسفند امسال ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با استقرار امدادگران و نجات‌گران در پایگاه‌های ثابت، سیار و فصلی و همچنین تجهیز آنان با امکانات مورد نیاز در سطح جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان، آماده ارائه خدمات و پاسخ‌گویی در مواقع مورد نیاز و بروز حوادث است.

زینال‌پور گفت: 24 پایگاه جاده‌ای و کوهستانی در سطح محورهای استان با امکانات کامل و یک پایگاه هوایی به همراه یک فروند بالگرد، آماده پاسخ‌گویی در مواقع لزوم است.

انتهای پیام/61007/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول