اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

دیجیتالی کردن کتابخانه مرکز مطالعات اداره کل در دستور کار است

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش برای دیجیتالی کردن کتابخانه مرکز مطالعات و تحقیقات اداره کل آموزش و پرورش استان در دستور کار قرار گرفته است.

دیجیتالی کردن کتابخانه مرکز مطالعات اداره کل در دستور کار است

هادی زارع‌پور صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در هفته پژوهش امسال برنامه‌های مختلفی تدوین و اجرایی شد.

وی ابراز داشت: گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در سال تحصیلی 92 - 93 فعالیت‌های مطلوبی داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: برگزاری جلسات کمیته تخصصی پژوهش گروه تحقیقات، برگزاری جلسات شورای تحقیقات و کاربست یافته‌های پژوهشی، اجرای شانزدهمین برنامه معلم پژوهنده، داوری و ارزیابی گزارشات رسیده و تشویق معلمان و دانش آموزان پژوهنده و برگزیدگان استانی و کشوری و نیز حمایت مالی از پایان نامه‌های کارشناسی ارشد و دکترا از جمله فعالیت‌های صورت گرفته است.

زارع‌پور افزود: اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ضمن عقد قرارداد با پژوهشگران برای اجرای طرح‌های پژوهشی از مبتکرین و مخترعین فرهنگی و دانش‌آموز همچنین از ارائه دهندگان مقالات در کنگره‌ها و همایش‌های استانی، کشوری و بین‌المللی به طور ویژه حمایت ‌می‌کند.

وی تجهیز کتابخانه‌ها به منابع مطالعاتی روز، برگزاری همایش‌ها، جشنواره‌ها و کارگاه‌های آموزشی و پژوهشی، ایجاد بانک اطلاعاتی پژوهشگران، مؤلفان فرهنگی و دانش‌آموزی، اجرای طرح کتاب من، ارتباط مستمر و فعال با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی کهگیلویه و بویراحمد و کشور را از فعالیت‌های اداره کل آموزش و پرورش در هفته پژوهش عنوان کرد و گفت: برگزاری اولین همایش اهل قلم و مؤلفان با شرکت 70 نفر و تجلیل از افراد برتر فرهنگی و انتخاب کتاب سال از دیگر فعالیت‌های پژوهشی آموزش و پرورش استان است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افتتاح پژوهشکده معلم و راه‌اندازی نمایشگاه در آن تصریح کرد: به منظور افتتاح این پژوهشکده، شورای آموزش و پرورش جلساتی فوق‌العاده با دستگاه‌های خدمات‌رسان برای نصب انشعابات آب، برق، گاز و جاده دسترسی پژوهشکده معلم کهگیلویه و بویراحمد و برنامه‌ریزی برای افتتاح و بهره‌برداری از آن باحضور مسئولان استانی صورت گرفت.

زارع‌پور افزود: در این هفته نمایشگاه پژوهش با مدیریت آموزش و پرورش و با حضور همه دستگاه‌های اجرایی و مؤسسات آموزش عالی استان همچنین نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی استان در محل پژوهشکده برگزار شد.

وی برگزاری مسابقات کتابخوانی و مقاله نویسی در استان و برنامه‌ریزی و تلاش برای دیجیتالی کردن کتابخانه مرکز مطالعات و تحقیقات اداره کل را از دیگر اقدامات صورت گرفته در هفته پژوهش عنوان کرد.

انتهای پیام/82001/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول