اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نظرآباد:

امکانات درمانی نظرآباد جوابگوی نیاز شهروندان نیست

فرماندار نظرآباد گفت: متاسفانه امکانات بهداشتی و درمانی موجود در این شهرستان جوابگوی نیاز شهروندان نیست.

امکانات درمانی نظرآباد جوابگوی نیاز شهروندان نیست

شهریار آقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نظرآباد‌ اظهار داشت: یکی از اهداف مهم دولت یازدهم توزیع عادلانه امکانات و خدمات در سراسر کشور است و این مهم با ایجاد زیرساخت‌های لازم در نقاط مختلف کشور محقق خواهد شد.

وی تصریح کرد: در همین راستا استانداری البرز و فرمانداری نظرآباد نیز برنامه‌ریزی لازم برای افزایش امکانات و خدمات و رفع نیازهای اصلی مردم را در دستور کار قرار داده‌اند.

عالی‌ترین مقام اجرایی در نظرآباد افزود: طی بازدیدها و بررسی‌هایی که در روزهای اخیر و پس از حضور در این سمت داشتم، نیازهای اصلی و اساسی مردم شناسایی شد که یکی از این بخش‌ها مربوط به امکانات بهداشتی و درمانی است.

آقایی ادامه داد: متاسفانه امکانات موجود در این شهرستان جوابگوی نیاز مردم نیست و این امر موجب شده که برخی از بیماران در شهرستان نظرآباد برای دسترسی به امکانات بهداشتی و پزشکی به ویژه بیمارستانی مجبور به عزیمت به کرج و حتی تهران باشند.

*افزایش امکانات بهداشتی و پزشکی اولویت فرمانداری نظرآباد

وی تاکید کرد: بنابراین یکی از اولویت‌های اصلی مدیریت اجرایی در این شهرستان افزایش امکانات بهداشتی و پزشکی و بهسازی و تجهیز امکانات موجود است.

سرپرست فرمانداری نظرآباد افزود: در گام نخست تلاش داریم تا مشکلات مربوط به کمبود نیروی متخصص پزشکی و درمانی را با جذب نیروهای کارآمد و متخصص برطرف کنیم و این امر در دستور کار دستگاه‌های اجرایی مرتبط قرار دارد.

آقایی متذکر شد: با بررسی‌های انجام‌شده یکی از مهمترین نیازها مربوط به بیماران دیالیزی است و در تلاش هستیم تا در آینده نزدیک امکانات موجود در نظرآباد برای درمان این بیماران را تامین کنیم.

وی تصریح کرد: بر اساس آمارهای موجود در نظرآباد بیش از 50 نفر باید به طور مستمر از امکانات دیالیز استفاده کرده و حتی حدود 40 نفر نیز در لیست انتظار قرار دارند که امکانات فعلی جوابگوی نیاز این بیماران نیست و تلاش می‌کنیم تا با تامین تجهیزات پزشکی لازم، خدمات بیشتری به آنها ارائه کنیم.

سرپرست فرمانداری نظرآباد با تاکید بر اینکه با اعتبارات و منابع مالی موجود نمی‌توان در حوزه افزایش امکانات بیمارستانی و پزشکی تحول چشم‌گیری ایجاد کرد، گفت: در تلاش هستیم تا با ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز، شرایط لازم برای افزایش فعالیت بخش خصوصی در این حوزه را فراهم کنیم و امیدوار هستیم با ورود بخش خصوصی در این زمینه بتوانیم امکانات بیشتری در اختیار شهروندان و بیماران این شهرستان قرار دهیم.

انتهای پیام/2302/ل30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول