اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت خبر داد

اجرای طرح ترنم مهر در پاکدشت

فرماندار شهرستان پاکدشت از اجرای طرح ترنم مهر در سطح شهرستان پاکدشت خبر داد و گفت: ارتقای سلامت خانواده در جهت سلامت جامعه از جمله اهداف این طرح است.

اجرای طرح ترنم مهر در پاکدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علیرضا قاسمی‌فرزاد صبح امروز در جمع خبرنگاران از اجرای طرح ترنم مهر در سطح شهرستان پاکدشت خبر داد و گفت: ارتقای سطح سلامت خانواده در جهت سلامت جامعه از جمله اهداف این طرح است.

فرماندار شهرستان پاکدشت در ادامه به تبیین نقش و جایگاه خانواده در جامعه پرداخت و اظهار داشت: اسلام به‌عنوان مکتبی انسان‌ساز بیشترین عنایت را به تکریم، تزکیه و تعالی خانواده دارد.

وی در ادامه خانواده را نهادی مقدس و کانون تربیت، مهد مودت و رحمت دانست و تاکید کرد: خانواده نیازمند توجه جدی برای پیاده ‌کردن قوانین فرهنگ اسلامی است.

قاسمی‌فرزاد عنوان کرد:‌ امروز ضرورت دارد تمامی سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها در تمام سطوح در راستای تعالی و مصلحت مناسب و سازنده خانواده تحقق یابد.

نماینده عالی دولت در شهرستان پاکدشت تصریح کرد: ارتقای سلامت خانواده‌ها در راستای سالم‌سازی جامعه از طریق آموزش مهارت‌های زندگی برای بهتر و مناسب‌تر زندگی کردن خانواده‌ها و ... از جمله اولویت‌ها و اهداف طرح ترنم مهر است.

وی در ادامه کاربردی و به کارگیری علم و آموزه‌های دینی با رویکرد نوین را از دیگر ویژگی‌های این طرح برشمرد و افزود: این طرح به‌صورت کارگروهی و مسجدمحوری، با رویکرد معنوی و دینی در مساجد سطح شهرستان برگزار می‌شود.

این گزارش حاکی است طرح ترنم مهر با مشارکت اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری تهران، معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه استان تهران و دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان پاکدشت در 30 ساعت و شامل 10 جلسه سه ساعته است که در پایگاه‌های شهرک انقلاب مسجد حضرت سجاد (ع) در خاتون‌آباد، مسجد پنج تن آل عبا شهر فرون‌آباد، مسجد حضرت ابوالفضل (ع) پاکدشت در حال برگزاری است.

انتهای پیام/2462/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول