اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ کهگیلویه عنوان کرد

نظارت مستمر بر بازار سمعی و بصری در دهدشت

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه، نظارت مستمر کمیته صیانت از محصولات فرهنگی و هنری شهرستان بر بازار سمعی و بصری را منجر به کاهش عرضه محصولات غیرمجاز فرهنگی و هنری در دهدشت دانست.

نظارت مستمر بر بازار سمعی و بصری در دهدشت

آزاد خردمند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهدشت اظهار داشت: در راستای صیانت از محصولات فرهنگی و هنری و جلوگیری از کپی‌برداری غیرمجاز و عرضه نامناسب، کمیته صیانت از محصولات فرهنگی و هنری شهرستان به صورت ماهیانه تشکیل جلسه می‌دهد.

وی ایجاد زمینه و بسترهای لازم جهت تشخیص محصولات غیرمجاز را یکی از اهداف کمیته صیانت از محصولات فرهنگی و هنری برشمرد و افزود: پیش‌بینی و اتخاذ سیاست­‌های مقابله موثر با محصولات غیرمجاز در این کمیته صورت می‌گیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه ارتقای فرهنگ و آگاهی عمومی در زمینه عدم استفاده از محصولات غیرمجاز یا عدم استفاده از نسخه‌های غیرمجاز آثار مجاز را ضروری خواند و تصریح کرد: طرح بازرسی و مقابله با عرضه محصولات غیرمجاز فرهنگی و هنری از فعالیت‌های مستمر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه است.

وی با تقدیر از همکاری پلیس اطلاعات و نظارت بر اماکن عمومی و فرماندهی ناحیه انتظامی شهرستان در اجرای این طرح ادامه داد: سال گذشته در بازرسی‌های صورت گرفته در این زمینه، بیش از پنج هزار حلقه لوح فشرده سی دی و دی وی دی غیرمجاز از سطح بازار دهدشت جمع‌آوری و پس از طی مراحل انتظامی و قضائی و معرفی خاطیان به مراجع مربوطه با حضور مدیرکل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و مسئولین شهرستانی امحاء شد.

به گفته خردمند، این تعداد از نظر کمیت پایین‌ترین رقم کشف شده استان بود که این آمار نشانه نظارت مستمر این ستاد بر بازار سمعی و بصری در دهدشت است.

این مسئول در حوزه فرهنگ و ارشاد کهگیلویه خواستار همکاری شهرداری در شناسایی توزیع‌کنندگان محصولات غیرمجاز در سطح پیاده‌روها و معرفی به همراه کشفیات به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شد و گفت: معرفی قاضی ویژه صدور حکم محصولات فرهنگی غیرمجاز نیز در دستور کار دادگستری کهگیلویه قرار دارد.

انتهای پیام/82016/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول