اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی

نرم‌افزار مجموعه آثار آیت‌الله مکارم‌شیرازی عرضه شد

نسخه دوم نرم‌افزار مجموعه آثار آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی که پیش از این به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی تولید شده بود در بازار محصولات فرهنگی عرضه شد.

نرم‌افزار مجموعه آثار آیت‌الله مکارم‌شیرازی عرضه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نرم‌افزار مجموعه آثار آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی چندی پیش به همت مرکز تحقیقاتی مرکز علوم اسلامی تولید شد و اکنون پس از اتمام آزمایش‌های نهایی به بازار محصولات فرهنگی ارسال و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

این نرم‌افزار، محصول مشترک مرکز نور و مدرسه علمیه امام علی (ع) است که متن کامل 149 عنوان کتاب در 274 جلد از آثار این عالم بزرگ، به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی در 14 موضوع در آن بارگذاری شده است.

قرآن، فلسفه، فقه و اصول، احکام، فلسفه احکام، اخلاق، اعتقادات، سیره معصومین، نهج‌البلاغه و ... از جمله موضوعات مطرح شده در این نرم‌افزار هستند.

تفسیر نمونه، پیام امام امیرالمومنین (ع)، تحقیقی جدید درباره رمی جمرات، در جست‌وجوی خدا، حدیث غدیر، حکومت جهانی مهدی(عج)، آیات ولایت در قرآن، الاتصال بالارواح، انوارالاصول، انوارالفقاهه، قیام حسینی، همسری در خانواده، دروس فی عقائد الاسلامیه و العروه الوثقی از جمله عناوین کتب موجود در این نرم‌افزار است.

جست‌وجو در بیش از 75 هزار عنوان باب و سرفصل کتب از طریق فهرست گزینشی، متن کامل قرآن کریم به همراه ترجمه و امکان جست‌وجو در آیات، متن کامل چند دوره لغت‌نامه با امکان دسترسی به ریشه و مشتق کلمات همچنین یادداشت‌برداری، ویرایش و چاپ متن از جمله بخشی از قابلیت‌های فنی و پژوهشی این نرم‌افزار فاخر و گرانسنگ است.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای تهیه این نرم‌افزار می‌توانند به نشانی الکترونیکی www.noorshop.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/78005/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول