اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار جم خبر داد

تسهیل آمد و شد در جم با احداث خیابان‌های جدید

شهردار جم گفت: با احداث چند خیابان جدید شاهد تسهیل در آمد و شد شهروندان در جم هستیم.

تسهیل آمد و شد در جم با احداث خیابان‌های جدید

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، سید احمد علمداری عصر امروز در بازدید از عملیات اجرایی خیابان 14 متری شیخ علی انصاری و همچنین خیابان 16 متری نخلستان اظهار داشت: شهر جم دارای پتانسیل و ظرفیت بالایی است و برای رشد و توسعه این شهر اهتمام جدی داریم.

وی افزود: برای رفاه حال ساکنین و شهروندان محترم و بهبود عبور و مرور شهری با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته و شناسایی معابر مورد نیاز، نسبت به روکش آسفالت و مرمت این معابر در قالب طرح توسعه و تکمیل شبکه معابر سطح شهر اقدام شده است.

علمداری تاکید کرد: در راستای خدمتگزاری هر چه بهتر و بیشتر، سهولت در رفت و آمد و ارائه خدمات و تسهیلات شهری به شهروندان، عملیات اجرایی خیابان 16 متری نخلستان، خیابان 14 متری شیخ علی انصاری و همچنین زیرسازی و آسفالت کوچه‌های قائد غلامی در دست اقدام است.

شهردار جم بیان داشت: اجرا، لکه‌گیری و آسفالت مناسب و مسطح کوچه‌ها و خیابان‌های شهر یکی از مطالبات اصلی و به‌حق شهروندان است.

وی اضافه کرد: به منظور کاهش بار ترافیکی خیابان امام(ره) و همچنین سهولت در رفت آمد مردم شریف شهر جم عملیات اجرایی خیابان شیخ علی انصاری به طول 240 متر و با عرض 14 متر و با اعتباری بالغ بر 250 میلیون تومان از اعتبارات داخلی شهرداری به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

علمداری با بیان اینکه این خیابان از یک طرف به خیابان ساحلی و از طرف دیگر به خیابان شهدا متصل خواهد شد، افزود: برای رشد و توسعه شهر جم از همه امکانات و توانمندی موجود به نحو مطلوب بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/2451/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول