اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان:

چاره‌ای جز تعطیلی مدارس متوسطه دوم در ایام امتحانات نداریم

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان گفت: چاره‌ای جز تعطیلی مدارس متوسطه دوم در ایام امتحانات نداریم.

چاره‌ای جز تعطیلی مدارس متوسطه دوم در ایام امتحانات نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سیدمحمد مولوی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش که با حضور مسئولان و اعضای این شورا در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش آبادان برگزار شد اظهار کرد: امتحانات فصل مختص به دانش‌آموزان نیست و به همه اختصاص دارد.

وی افزود: کارنامه دانش‌آموزان در پایان ترم نه تنها نشان‌دهنده میزان کار و تلاش وی است بلکه به نوعی کارنامه معلم، مدیر، والدین و خانواده نیز محسوب می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان ادامه داد: بر این اساس امتحانات نوبت اول ابتدایی در آبادان از 15 دیماه آغاز و تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت.

مولوی تصریح‌کرد: همچنین مدارس متوسطه اول نیز از اول دیماه امتحانات خود را آغاز کرده و تا 21 دی ادامه خواهد داشت و در طول برگزاری کلاس‌های ابتدایی و متوسطه اول دایر خواهد بود.

وی اضافه‌کرد: مدارس متوسطه دوم نیز از هفتم دی ماه امتحانات خود را آغاز و تا 26 دی ادامه خواهند داد، پیش‌دانشگاهی نیز از چهار تا 24 دی و فنی‌وحرفه‌ای نیز از چهار تا 17 دی ماه امتحانات نوبت اول را برگزار خواهند کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان خاطرنشان‌کرد: بر اساس دستورالعملی که از اداره کل آموزش و پرورش استان آمده است در طول برگزاری امتحانات نوبت اول نباید کلاس‌های درس را تعطیل کرد.

مولوی افزود: با این وجود ما به دلیل برخی محدودیت‌ها ناچار به تعطیلی کلاس‌های مدارس نوبت دوم متوسطه در آبادان هستیم.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه آبادان 10 حوزه امتحانات نهایی دارد و مرکز تصحیح اوراق امتحانات آبادان و اروندکنار هستیم و علاوه بر آنکه اکثر مدارس دو نوبته هستند امکان عدم تعطیلی مدارس متوسطه دوم در ایام امتحانات مقدور نیست.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان تصریح‌کرد: بر این اساس به استناد آیین‌نامه امتحانات مدارس نوبت دوم متوسطه در ایام امتحانات تعطیل اما امتحانات این نوبت در مدت دو هفته انجام خواهد شد.

وی اضافه‌کرد: در واقع با توجه به شرایط موجود چاره‌ای به جز تعطیلی مدارس متوسطه دوم وجود ندارد اما مدارس دیگر مقاطع تحصیلی کلاس‌ها دایر است.

انتهای پیام/72008/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول