اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش پرورش دماوند:

150 بازدید از مدارس دماوند انجام شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دماوند گفت: کارشناسان و بازرسان آموزش و پروش، در مجموع 150 مورد بازدید از مدارس شهرستان انجام و گزارش آن را ارائه دادند.

150 بازدید از مدارس دماوند انجام شد

محمد مشهدی‏‌عباسی در حاشیه همایش اعضای انجمن اولیا و مربیان مدارس شهرستان دماوند در سالن قدیسه این شهر در گفت‏‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران بیان داشت: بازدید از 14 مؤسسه آموزشی و زبان آزاد توسط خود بنده و مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش نیز انجام شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دماوند با بیان اینکه تذکرات لازم به این مؤسسات ارائه شد، افزود: فهرست اسامی و آدرس این مؤسسات در اختیار مدارس قرار گرفت تا دانش‌آموزان، معلمان و اولیا، مؤسسات مجاز را بشناسند.

مشهدی‏‌عباسی با اشاره به اینکه بازدید از پیش‌دبستانی‌ها نیز آغاز شده و در حال انجام است، ادامه داد: در این زمینه نیز به تمام مسائل و مشکلات موجود که از سوی اولیا یا خود مراکز پیش‌دبستانی دریافت کرده‌ایم، توجه خواهد شد.

وی همچنین به بازدید از مدرسه قرآنی دماوند اشاره و تصریح کرد: در مدرسه قرآنی مشکلی وجود نداشت و دانش‌آموزان این مدرسه قرآن را به زبان انگلیسی نیز می‌آموزند و در حفظ قرآن و مراحل مختلف که آن نیز وضع خوبی وجود دارد.

مدیر آموزش پرورش شهرستان دماوند ابراز امیدواری کرد؛ با توجه به عملکرد خوب مدرسه قرآنی شهرستان و نیاز دماوند به مدارس دیگر قرآنی، این بخش در شهرستان توسعه یابد و مدارس قرآنی دیگری برای دماوند در نظر گرفته شود.

این مسئول در خصوص گزارش فعالیت‌های آموزش و پروش دماوند در بحث تغییر ساختار اضافه کرد: ‌در این زمینه، معلمان پایه‏‌های سوم و هفتم دوره اول متوسطه، در کلاس‌های تقویتی و پشتیبانی شرکت کرده و با آخرین روش‌‏های تدریس از زبان اساتید این رشته آشنا شدند.

مشهدی‏‌عباسی در خصوص موضوع اصلی همایش انجمن اولیا و مربیان، با تأکید بر حضور پررنگ‌تر اعضای انجمن‌ها در جلسات عنوان کرد: اعضای انجمن‌ها با حضور بیشتر در مدارس و هماهنگی بیشتر با مدیران، در بحث آموزش خانواده بر اساس شعار ما که «فرزندپروری» و«سبک زندگی اسلامی ایرانی» است، تلاش بیشتری و همکاری داشته باشند.

وی با گلایه از عدم حضور برخی از اعضا در جلسات آموزش ‌و پرروش یا مدارس شهرستان دماوند گفت:‌ مدیران مدارس باید در روز جلسات حضور و غیاب انجام داده و به کسانی که کمتر در جلسات حاضر می‌شوند، تذکر دهند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دماوند همچنین با تأکید بر لزوم تشکیل جلسات انجمن‌های اولیا و مربیان به صورت فصلی اذعان داشت:‌ در این جلسات، باید بر حضور اولیا تأکید و جلسات یک فصل با حضور پدران و یک فصل با حضور مادران برگزار شود.

به گزارش فارس،‌ همایش اعضای انجمن‌‏های اولیا و مربیان مدارس شهرستان دماوند، با حضور مدیر و معاونان آموزش و پرورش شهرستان دماوند،‌ مدیران مدارس، اعضای انجمن های اولیا و مربیان مدارس شهرستان و علیرضا تقی‌پور، سرپرست سازمان سمای دانشگاه آزاد مناطق 8، 10 و 12 برگزار شد.

انتهای پیام/2568/س30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول