اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال خبر داد

تولید 228 تن ماهی در خلخال

فرماندار خلخال گفت: در سال گذشته بیش از 228 تن ماهی در شهرستان خلخال تولید شده است.

تولید 228 تن ماهی در خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات آبزی‌پروری و شیلات شهرستان خلخال گفت: در سال گذشته بیش از 228 تن ماهی در شهرستان خلخال تولید شده است.

وی با اشاره به استعداد شهرستان خلخال و پیش رو بودن طرح مجتمع شیلاتی در خلخال گفت: با راه‌اندازی این مجتمع شیلاتی در خلخال میزان تولید از 228 تن به 2 برابر سقف موجود افزایش خواهد یافت.

محمدی گفت: امسال بیش از 850 هزار قطعه بچه ماهی سردآبی در خلخال تولید شده که با توسعه طرح‌های شیلاتی این میزان به یک میلیون قطعه خواهد رسید.

فرماندار خلخال تصریح کرد: در حال حاضر 21 واحد تولید پرورش ماهی و آبزی پروری در خلخال فعال است که انتظار می‌رود با حضور مردم و مشارکت آنان در سرمایه‌گذاری برای طرح‌‌های شیلاتی میزان تولید در شهرستان افزایش یابد.

وی به استعداد شهرستان خلخال در حوزه آب اشاره کرد و گفت: وجود اقلیم‌های مختلف آب و هوایی و مناطق سردسیر و گرمسیر در شهرستان خلخال باید در مطالعات طرح‌های پرورش ماهیان گرم‌آبی و سردآبی در منطقه مورد توجه باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،‌ محمدی به مطالعات در زمینه اجرای طرح مجتمع شیلاتی در خلخال اشاره کرد و گفت: طرح شیلات حوزه پرورش ماهی و آبزیان در خلخال را ارتقا خواهد بخشید.

وی در بخش پایانی سخنان خود توجه مسئولین استان را به استعدادهای منطقه و تسریع در اتمام مطالعات و اجرای سریع طرح‌های آبزی‌پروری در خلخال خواستار شد.

انتهای پیام/62008/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول