اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به افزایش پتانسیل مواد آلاینده در اصفهان

تعطیلی اصفهان در جلسه امروز مدیریت بحران بررسی می‌شود

با توجه به افزایش ظرفیت مواد آلاینده طی سه روز آینده در اصفهان، آخرین وضعیت هوای اصفهان به خصوص تعطیلی فردا در جلسه امروز ظهر مدیریت بحران استانداری اصفهان بررسی می‌شود.

تعطیلی اصفهان در جلسه امروز مدیریت بحران بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، براساس گزارشات هواشناسی و نیز آزمایشگاه محیط زیست استان اصفهان از ابتدای صبح امروز وضعیت هوای اصفهان به مرز هشدار رسیده است و طبق بررسی‌های هواشناسی طی سه روز آینده هوای اصفهان غبارآلود و همراه با افزایش پتانسیل مواد آلاینده و کاهش دید است.

بر همین اساس و براساس هشدارهای ارائه شده، ظهر امروز ساعت سیزده جلسه مدیریت بحران در استانداری اصفهان با حضور مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان و نیز مسئولان و کارشناسان هواشناسی استان اصفهان، کارشناسان محیط زیست استان اصفهان و نیز کارشناسان مرکز بهداشت اصفهان برگزار و آخرین وضعیت و گزارشات وضعیت هوای اصفهان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

با توجه به اینکه وضعیت هوا و غلظت مواد آلاینده در وضعیت فزاینده‌ای قرار دارد، تعطیلی  اصفهان بستگی به گزارشات هواشناسی و نیز سایر گزارشات کارشناسان مربوطه دارد.

گفتنی است امروز مدارس تهران، شهر ری و تبریز تعطیل است.

انتهای پیام/63012/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول