اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

فرهنگ عمومی باید نسبت به ماهیان خاویاری ارتقا یابد

استاندار گلستان گفت: فرهنگ عمومی باید نسبت به ماهیان خاویاری ارتقا یابد.

فرهنگ عمومی باید نسبت به ماهیان خاویاری ارتقا یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، حسن صادقلو در بازدید از مراحل مختلف صید، کنترل کیفی و نگهداری انواع ماهیان خاویاری با اشاره به توانمندی‎های خلیج گرگان و جزیره آشوراده بر استفاده بیشتر از این حوزه اقتصادی تأکید کرد و اظهار داشت: مشارکت مردمی و هدایت دولت زمینه‎ساز رشد و شکوفایی صنعت ماهیان خاویاری در استان گلستان و کشور است.

وی خاطرنشان کرد: تحول و توسعه باید نگاه اصلی و مهم مدیریت ماهیان خاویاری استان برای این حوزه باشد.

استاندار گلستان حضور بخش خصوصی و مشارکت مردم در طرح‎های صید و پرورش ماهیان خاویاری به ویژه استحصال خاویار را مورد تأکید قرار داد و افزود: فرهنگ عمومی باید نسبت به ماهیان خاویاری ارتقا یابد.

وی از دست‎اندرکاران صید و صیادی خواست تا با برنامه‎ریزی مشخص، بخش صید و استحصال ماهیان خاویاری را در اختیار مردم قرار دهند.

صادقلو تصریح کرد: دولت زیرساخت‎های مورد نیاز در این حوزه را فراهم می‎کند و با برنامه‎ریزی درست و دقیق زمینه حضور و مشارکت مردمی را در طرح‎های ماهیان خاویاری افزایش خواهیم داد.

به گفته استاندار گلستان ماهیان خاویاری پرسودترین محصول دریایی هستند که می‎توانند برای سرمایه‎گذاران سود رضایت بخشی را فراهم آورند.

استاندار گلستان از مراحل مختلف صید، کنترل کیفی و نگهداری انواع ماهیان خاویاری، اداره تولید و بهره‎برداری ماهیان خاویاری بندرترکمن، جزیره آشوراده و اسکله بندرگز بازدید کرد.

انتهای پیام/2307/ر/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول