اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارمین یادواره 25 شهید دانش‌آموز شهرستان دیّر برگزار شد

چهارمین یادواره 25 شهید دانش‌آموز شهرستان دیّر با محوریت شهید دانش‌آموز عبدالرسول بلغار در دبیرستان دخترانه انسیه شهر بردستان برگزار شد.

چهارمین یادواره 25 شهید دانش‌آموز شهرستان دیّر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دیّر، مدیر آموزش و پرورش دیّر صبح امروز در این مراسم گفت: تقدیم 6 معلم و 25 دانش‌آموز شهید به انقلاب اسلامی در سطح استان سند افتخار جامعه فرهنگیان شهرستان دیّر است.

عبدالرسول صالحی افزود: باید راه و روش شهدا را بشناسیم و آن را الگوی زندگی خود قرار داده و در تمامی عرصه‌های مختلف از آن بهره‌مند شویم. امروز وظیفه ما پاسداری از نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب و مبارزه با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان است.

سرپرست بنیاد شهید شهرستان دیر در این مراسم گفت: یادواره شهدا گام مهمی در پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ بسیج و بسیجی و معرفی الگوهای حماسه و ایثار به نسل جوان است.

سید عبدالعلی موسوی کراماتی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان همواره در حفظ و دفاع از ارزش‌های نظام نقش مهمی داشته‌اند و در برهه‌های حساس با اقدامات درست خود در راستای اقتدار و عزت کشور گام برداشته‌اند.

قرائت شعر توسط یکی از دانش‌آموزان در مورد شهید، خاطره‌گویی پدر و مادر شهید و پخش کلیپ تصاویر 25 شهید دانش‌آموز، قرائت وصیت‌نامه شهید دانش‌آموز و اهدای لوح تقدیر و جوایز به خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بود.

انتهای پیام/66006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول