اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان جم مطرح کرد

ثبت اطلاعات حیاتی نیاز ضروری بهداشت و درمان جم

رئیس شبکه بهداشت و درمان جم گفت: ثبت و به‌روزآوری اطلاعات مرگ و میر و بیماری‌ها نیاز ضروری بهداشت و درمان شهرستان جم است.

ثبت اطلاعات حیاتی نیاز ضروری بهداشت و درمان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، احمد قاسمی صبح امروز در نشست کارگروه بهداشت و درمان جم اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات بهداشتی و رشد شاخص‌های بهداشتی در شهرستان جم یک اولویت است.

وی موضوع سلامت جامعه را مهم خواند و بر همراهی اعضای کارگروه در تحقق اهداف سلامت تاکید کرد.

قاسمی با اشاره به اینکه شبکه بهداشت به تنهایی فقط 30 درصد اهداف سلامت را می‌تواند قابل دسترس سازد خاطرنشان کرد: در صورت عدم همکاری و همراهی اعضای کارگروه و دست‌اندرکاران شهرستان، 70 درصد از اهداف سلامت و بهداشت جامعه محقق نخواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان جم سپس علت دعوت از رئیس اداره مخابرات را مشکلات دسترسی به اینترنت در شبکه بهداشت دانست و افزود: با وجود آنکه بهداشت و درمان در سراسر کشور به مدد استفاده از سامانه اینترنتی "شمس" بسیاری از موانع و مشکلات را از پیش و رو برداشته و با ارائه آمارهای به‌روز، روند خدمات‌رسانی به جامعه را بهبود می‌بخشد در شهرستان جم با مشکل نبود یا افت شدید سرعت اینترنت مواجه هستیم که باعث شده تا ارتباطات شهرستان با استان و کشور مختل شود.

قاسمی ثبت و به‌روز آوری اطلاعات مرگ و میر و بیماری‌ها را نیاز ضروری بهداشت و درمان شهرستان جم دانست و گفت: هم‌اکنون بسیاری از مراکز و خانه‌های بهداشت نه تنها از اینترنت و سامانه شمس که از تلفن نیز محروم هستند و ارتباطات این مراکز با شبکه بسیار سخت و با کندی انجام می‌گیرد که این امر می‌تواند لطماتی را برای مردم در پی داشته باشد.

وی خواستار همکاری بیشتر و موثرتر شرکت مخابرات با شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم شد.

انتهای پیام/2451/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول