اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال

جباری مصاف صبای قم و گسترش فولاد تبریز را قضاوت می‌کند

غلامرضا جباری مسابقه حساس تیم‌های صبای قم و گسترش فولاد تبریز در هفته پنجم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را قضاوت می‌کند.

جباری مصاف صبای قم و گسترش فولاد تبریز را قضاوت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دهمین بازی خارج از خانه تیم فوتبال صبای قم در مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر سومین روز دی ماه و در دیداری از هفته بیستم این فصل در مقابل تیم فوتبال گسترش فولاد برگزار می‌شود.

این در شرایطی است که شاگردان عبدالصمد مرفاوی در تیم فوتبال صبای قم بعد از چهار بازی بدون پیروزی در هفته‌های شانزدهم تا نوزدهم این فصل، حالا در وضعیت نامطلوبی هستند و فقط به شکست تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز فکر می‌کنند تا در جدول وضعیت خود را بهبود ببخشند.

صبای قم هم اکنون بدترین عملکرد تمام ادوار حضور خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را دارد و در حالی برابر تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز صف‌آرایی می‌کند که غلامرضا جباری داور جوان فوتبال کشورمان قضاوت این دیدار را بر عهده دارد.

البته قاضی این دیدار حساس بین تیم‌های رده‌های یازدهم و سیزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر را رسول فروغی به عنوان کمک داور اول و رضا عبدوس به عنوان کمک داور دوم این دیدار همراهی می‌کنند، ضمن اینکه حمید حاج ملک همچون بازی نیم فصل نخست صبا و گسترش بار دیگر به عنوان داور چهارم این مسابقه انجام وظیفه می‌کند و محمدرضا فلاح به عنوان ناظر مسابقه در این دیدار حضور دارند.

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که تیم فوتبال صبای قم در هفته پنجم از دور برگشت رقابت‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر در اندیشه جبران چهار هفته ناکامی و کسب سه امتیاز بازی خارج از خانه به میهمانی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز خواهد رفت.

دور برگشت بازی‌های لیگ برتر فوتبال در حالی از سه‌شنبه سوم دی پیگیری می‌شود که بازی‌های هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و در هفته صدرنشینی مشترک پرسپولیس و نفت تهران، سایر تیم‌های جدول به دنبال کسب امتیاز هستند تا فاصله خود را با این تیم کمتر کنند و البته در قعر جدول نیز شرایط به همین شکل ویژه است.

سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال برنامه بازی‌های هفته بیستم را در حالی اعلام کرد که بر اساس آن تیم فوتبال صبای قم در این هفته از رقابت‌ها در شهر تبریز و در دهمین میهمانی این فصل تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز یکی از تیم‌های نیمه پایین جدول به میدان می‌رود.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و گسترش فولاد تبریز از ساعت 14 و 30 دقیقه به میزبانی شاگردان رسول خطیبی در ورزشگاه اختصاصی تیم گسترش برگزار خواهد شد تا صبای قم برای پایان دادن به پنج هفته متوالی ناکامی‌های خود مقابل حریف تبریزی صف‌آرایی کند.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال هم‌اکنون به ترتیب پرسپولیس تهران، نفت تهران، استقلال تهران، فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز در رده‌های اول تا پنجم جدول رده‌بندی هستند و در انتهای جدول نیز جدال نزدیکی بین تیم‌های نهم تا شانزدهم وجود دارد.

این در شرایطی است که شاگردان رسول خطیبی در تیم گسترش فولاد تبریز هم‌اکنون با کسب 20 امتیاز جایگاه یازدهم جدول رده‌بندی را در اختیار دارند و در حالی با صبای قم روبه‌رو می‌شوند که در تاریخ لیگ برتر یک بار با صبای قم بازی رسمی در چارچوب لیگ برتر فوتبال ایران داشته‌اند و این بازی آنها در دیدار رفت دو تیم در لیگ سیزدهم بود که با تساوی دو بر دو پایان یافت، ضمن اینکه صبا با 16 امتیاز هم‌اکنون سیزدهم است.

سه‌شنبه - 3 دی‌ماه 1392

- ملوان بندرانزلی - پرسپولیس، ساعت 14:30، ورزشگاه تختی بندرانزلی

داور: محمدرضا اکبریان، رضا سخندان و مهدی عالیقدر، اشکان خورشیدی، ناظر داوری: جواد تقی‌پور

- گسترش فولاد تبریز - صبای قم، ساعت 14:30، ورزشگاه متعاقباً اعلام می‌شود.

داور: غلامرضا جباری، رسول فروغی و رضا عبدوس، حمید حاج‌ملک، ناظر داوری: محمدرضا فلاح

- سایپای البرز - ذوب‌‎آهن اصفهان، ساعت 14:30، ورزشگاه انقلاب کرج

داور: تورج حق‌وردی، بهرام حسینی و محمدجواد مداح،‌هادی حاج‌عباسی، ناظر داوری: خداداد افشاریان

- مس کرمان - تراکتورسازی تبریز، ساعت 15، ورزشگاه امام علی (ع) کرمان

داور: سیدمهدی سیدعلی، مصطفی فراهانی و‌هادی طوسی، علی صفایی، ناظر داوری: نادر جعفری

- سپاهان اصفهان - فجرسپاسی شیراز، ساعت 15، ورزشگاه فولادشهر اصفهان

داور: البرز حاجی‌پور، مجید ویشگاهی و مهدی ناصحی، وحید کاظمی، ناظر داوری: عبدالله باعزم

- فولاد خوزستان - راه آهن، ساعت 15، ورزشگاه تختی اهواز

داور: جمشید دانش‌مهر، مهدی الوندی و بابک عباسقلی‌زاده، محمدحسین زاهدی‌فر، ناظر داوری: سعید بطحایی

- نفت تهران - استقلال خوزستان، ساعت 15، ورزشگاه دستگردی تهران

داور: شاهین حاج‌بابایی، حسن یوسفی و تورج عیوض‌محمدی، رضا عادل، ناظر داوری: ایرج نظری

- استقلال - داماش گیلان، ساعت 16:25، ورزشگاه آزادی

داور: علیرضا فغانی، حسن کامرانی‌فر و علیرضا ایلدروم، موعود بنیادی‌فر، ناظر داوری: حسین عسگری

انتهای پیام/78002/ن30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول