اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خاتمی به فارس خبر داد

دعوت 3 تنیس‌باز قمی به تیم ملی

دبیر هیئت تنیس استان قم از دعوت سه تنیس‌باز جوان، مستعد و آینده‌دار قمی به تیم‌های ملی تنیس پسران کشورمان خبر داد.

دعوت 3 تنیس‌باز قمی به تیم ملی

سیدمقتدا خاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: چهره‌های آماده و خوش آتیه عضو تیم‌های رده‌های سنی مختلف تنیس قم که همگی از نفرات نخبه تنیس کشور هستند، امسال در رقابت‌های گوناگون لیگ و قهرمانی تنیس کشور با آمادگی کامل برابر حریفان قرار گرفته و علاوه بر اینکه موفق شدند پیروزی‌ها و افتخاراتی ارزشمند به دست بیاورند، به تیم ملی نیز دعوت شدند.

وی ادامه داد: امسال سطح تمام رقابت‌های لیگ و مسابقات قهرمانی تنیس کشور نسبت به دوره‌های گذشته بسیار بهتر شده بود، ولی خوشبختانه استعدادهای تنیس قم در هر رقابتی که در آن حضور یافتند، به خوبی نبوغ و استعداد خود را نشان دادند تا مورد توجه کادر فنی تیم ملی قرار بگیرند.

دبیر هیئت تنیس استان قم تاکید کرد: در واقع نتیجه سال‌ها تلاش و برنامه‌ریزی حساب‌شده برای شناسایی استعدادهای این رشته ورزشی از رده‌های سنی پایه و سپس تربیت و پرورش آنها زیرنظر مربیان پرتلاش هیئت تنیس قم، با دعوت سه نوجوان آینده‌دار تنیس قم به تیم‌های زیر 14 و زیر 16 سال نمایان شد.

وی ادامه داد: تردید نداشته باشید که هیچ موفقیتی بدون تلاش و پشتکار به دست نمی‌آید و ما با مقام‌های ارزشمندی که تنیس‌بازان قمی در مسابقات سال جاری قهرمانی کشور و پیکارهای لیگ‌های این رشته ورزشی و همچنین در ترکیب تیم ملی کشورمان کسب می‌کنند، این مهم را به دست آورده‌ایم.

خاتمی با تقدیر از تمام عوامل تلاشگر در هیئت تنیس استان قم تصریح کرد: بدون تردید اگر تلاش شبانه‌روزی مسئولان بخش‌های مختلف هیئت و همچنین مربیان دلسوز این رشته ورزشی نبود، الان تنیس قم در چنین جایگاهی قرار نمی‌گرفت.

وی بیان داشت: با موفقیت‌هایی که تنیس‌بازان قمی در مسابقات سال جاری لیگ، قهرمانی کشور و میادین برون مرزی کسب کرده‌اند، قم به جایگاه بسیار خوبی در تنیس کشور رسیده و امسال ما یکی از موفق‌ترین هیئت‌های تنیس سراسر کشور بوده‌ایم.

دبیر هیئت تنیس استان قم در ادامه به موفقیت تنیس‌بازان قمی در راهیابی به تیم‌های ملی زیر 14 و 16 سال اشاره کرد و افزود: مهرداد میرعارفی و امیرحسین بادی به تیم ملی تنیس زیر 16 سال دعوت شده‌اند، در حالی که چهره درخشان تنیس قم در مسابقات غرب آسیا و تور تنیس آسیا در سال جاری یعنی محمدحسین جلالیان نیز به تیم ملی زیر 14 سال فراخوانده شده است.

انتهای پیام/78002/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول