اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بوکس خراسان‌جنوبی مطرح کرد

شانس بوکسور خراسان‌جنوبی برای کسب مدال طلای کشور

رئیس هیئت بوکس خراسان‌جنوبی از حضور تیم استان در رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد و گفت: سعید خانی که در حال مبارزه با رقیبان مطرح کشوری است شانس خود را برای کسب مدال طلا امتحان می‌کند.

شانس بوکسور خراسان‌جنوبی برای کسب مدال طلای کشور

علی زارع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: بوکسورهای خراسان‌جنوبی اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور خوش درخشیدند.

وی افزود: در مسابقات بوکس قهرمانی کشور انتخاب تیم ملی از خراسان جنوبی چهار ورزشکار حضور دارند.

رئیس هیئت بوکس خراسان‌جنوبی ادامه داد: سعید خانی بوکسور شایسته استان که در رقابت‌های قهرمانی کشور در حال مبارزه است، با قطعی شدن مدال برنز، شانس خود را برای کسب مدال طلا امتحان می‌کند.

زارع با مثبت ارزیابی کردن عملکرد بوکسورهای خراسان‌جنوبی در مسابقات قهرمانی کشوری خاطرنشان کرد: از چهار بوکسور اعزامی به این مسابقات یک نفر دچار مصدومیت شد، دو ورزشکار دیگر هم پس از کسب دو پیروزی در مرحله بعد نتیجه را به حریفان واگذار کردند.

وی با بیان این‌که این اعزام برای نخستین‌بار با حمایت مالی موسسه قوامین انجام شد، افزود: بعد از وقفه ایجاد شده از این پس بوکسورهای خراسان‌جنوبی به تمام مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.

رئیس هیئت بوکس خراسان‌جنوبی یادآور شد: مسابقات قهرمانی بوکس کشور، انتخابی تیم ملی از 19 آذرماه جاری به میزبانی استان البرز در شهرستان کرج با شرکت 180 بوکسور از 31 استان کشور آغاز شده است و فردا پنجشنبه به پایان می‌رسد.

زارع با اشاره به اینکه محمد خزائی سرپرستی و مربیگری تیم بوکس خراسان جنوبی به مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی را بر عهده دارد ورزشکاران این تیم را رضا پیشه‌ور عنایت رحیمی‌پور، سعید خانی و وحید فلاح اعلام کرد.

انتهای پیام/69014/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول