اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خبر داد

اجرای آزادراه بوشهر شیراز به طول 221 کیلومتر

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از اجرای آزادراه بوشهر شیراز به طول 221 کیلومتر خبر داد.

اجرای آزادراه بوشهر شیراز به طول 221 کیلومتر

علیرضا صفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: توسعه راه و بزرگراه در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر مورد تاکید مسئولان قرار دارد و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

وی افزود: هم‌اکنون بیش از 600 کیلومتر بزرگراه در استان بوشهر داریم که به زودی با تکمیل 400 کیلومتر بزرگراه شاهد افزایش چشمگیر میزان بزرگراه‌های استان خواهیم بود.

صفایی تصریح کرد: استان بوشهر از نظر میزان بزرگراه در کشور جایگاه مطلوبی دارد و امیدوار هستیم همواره این روند تداوم داشته باشد.

وی اضافه کرد: اجرای آزادراه شیراز به بوشهر از طرح‌های مهم و تاثیرگذار است که در صورت تکمیل موجبات بهبود رفت و آمد بین دو استان خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خاطرنشان کرد: طول مسیر بوشهر به شیراز 330 کیلومتر است که با اجرای آزاد راه طول این مسیر به 221 کیلومتر خواهد رسید که بیش از 90 کیلومتر طول این مسیر کوتاه می‌شود.

صفایی یادآور شد: بیشتر قطعات این پروژه در استان بوشهر قرار دارد و تونل‌ها و پل‌های بزرگ نیز در حوزه استان بوشهر است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: اجرای این طرح اهمیت زیادی دارد و بر اساس مطالعات انجام شده، اعتبار این طرح بیش از یک هزار میلیارد تومان است.

صفایی در پایان تأکید کرد: افزایش ضریب ایمنی و کاهش تصادفات و همچنین صرفه‌جویی در وقت از مهم‌ترین مزیت‌های این آزادراه است.

انتهای پیام/2452/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول