اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظمی:

تمرکز داماش روی بازی با استقلال است

سرمربی داماش گیلان گفت: تمام تمرکز بازیکنان با وجود مشکلات مالی، روی بازی مقابل با استقلال تهران است.

تمرکز داماش روی بازی با استقلال است

افشین ناظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به حضور تیمش در تهران، اظهار داشت: بنده مسئول فنی تیم هستم و وظیفه آماده‌‌سازی تیم را به‌عهده دارم.

وی افزود: برای بازی با استقلال بنده به همراه دیگر همکارانم در کادر فنی کار خود را دنبال کردیم.

سرمربی داماش گیلان با بیان اینکه برای بازی کردن و یا نکردن در مقابل استقلال تابع تصمیم‌های مدیریت باشگاه هستیم، گفت: با مشکلات مالی فراوان مواجه هستیم و بازیکنان به دلیل دریافت نکردن مطالبات خود ناراحت هستند.

وی تصریح کرد: شب گذشته جلسه‌ای با حضور مدیرعامل و تمام اعضای باشگاه برگزار و تصمیم بر این شد که برای دیدار با استقلال به تهران برویم و امروز عازم این شهر شدیم.

ناظمی درباره برطرف شدن مشکلات مالی داماش، خاطرنشان کرد: صحبت‌هایی انجام شده و در بین ما بحث‌ها و توافق‌هایی بوده که فعلاً درباره آنها صحبت نمی‌کنم و تمرکز بنده برای بازی فردا در مقابل استقلال است.

وی اضافه کرد: برای بازی در مقابل استقلال از طرف فدراسیون به ما قول داده شده که به تهران برویم و در تامین هزینه‌های جاری این سفر به ما کمک شود.

سرمربی داماش گیلان به حضور نیافتن خود در تمرینات داماش اشاره کرد و متذکر شد: عدم این حضور تنها یک دلیل داشت و آن نیز این بود که می‌خواستم حمایت خود را از بازیکنانم و نیز اعتراضم را در برابر توهین عده‌ای از هواداران به بازیکنان داماش نشان دهم.

وی افزود: معتقد هستم بازیکنان داماش با وجود مشکلات بسیار با مردانگی در کنار تیم داماش ماندند و سزاوار توهین نبودند ضمن اینکه بنده سال‌هاست در داماش هستم و با این تیم زندگی کرده‌ام و هدف من تنها موفقیت تیم داماش است و اکنون در تیم حضور دارم و هدف خود را دنبال می‌کنم.

ناظمی درباره مصدومان داماش در مقابل استقلال خاطرنشان کرد: فردا سه دفاع اصلی خود یعنی محمد مختاری، مرتضی ابراهیمی و هادی محمدی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و با کمبود مدافع مواجه هستیم.

به گزارش فارس، دیدار داماش و استقلال فردا ساعت 16.25 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/84001/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول