اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرکی:

فولاد با پیروزی مقابل داماش مدعی باقی می‌ماند

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم فوتبال فولاد خوزستان با کسب سه امتیاز بازی در مقابل داماش در جدول لیگ برتر مدعی باقی می‌ماند.

فولاد با پیروزی مقابل داماش مدعی باقی می‌ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسین فرکی ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های فوتبال داماش گیلان و فولاد خوزستان اظهار کرد: بازی فردا برای داماش و فولاد مهم است.

وی به شرایط دو تیم مذکور در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال اشاره کرد و افزود: کوچک‌ترین اشتباه و غفلت می‌تواند فولاد را از هدف دور کند و تلاشی که تاکنون انجام دادیم، از بین برود.

فرکی با بیان اینکه کسب سه امتیاز بازی در مقابل داماش می‌تواند کمک کند تا فولاد در کنار دیگر رقبا بماند، تصریح کرد: موفقیت در مقابل داماش فولاد را در مقام مدعی حفظ می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره شناخت از تیم فوتبال داماش گیلان، گفت: مقابل تیمی به میدان می‌رویم که قابل احترام است.

وی تیم فوتبال داماش را دارای بازیکنان و کادر فنی خوبی دانست و بیان کرد: کادر فنی تیم فوتبال داماش گیلان از شاگردان بنده هستند.

فرکی، افشین ناظمی و مازیار ربیعی را از مربیان خوب فوتبال کشور عنوان کرد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به ارزیابی از مصاف تیم داماش با فولاد، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌کنم دیدار فردا بازی ساده‌ای نباشد و دو تیم برای کسب امتیاز به میدان می‌روند.

وی اضافه کرد: امیدوارم فردا بازی خوبی را شاهد باشیم تا در روزهایی که حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها کم شده، تماشاگران از تماشای بازی خوب لذت ببرند.

فرکی ادامه داد: امیدوارم تماشاگران فردا به ورزشگاه بیایند و با حضور خود به جذابیت دیدار داماش و فولاد کمک کنند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه برای تیم داماش احترام قائل هستم، تصریح کرد: تنها به سه امتیاز بازی فکر می‌کنیم زیرا پیروزی مقابل داماش ما را به عنوان مدعی در جدول نگه می‌دارد.

وی به غایبان تیم فولاد خوزستان اشاره کرد و افزود: مهرداد جماعتی و مهدی بدرلو را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم ضمن اینکه ابوالحسن جعفری و ایوب کلانتری از مصدومان تیم فولاد هستند.

فرکی در پایان با اشاره به پیوستن دوباره آرش افشین به فولاد خوزستان، خاطرنشان کرد: افشین پس از بازی با سپاهان به بازیکنان فولاد اضافه شده و این موضوع به نفع او و این تیم است.

انتهای پیام/84001/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول