اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی خبر داد

افزایش 4 میلیارد تومانی اعتبارات شهرستان دشتی

فرماندار دشتی گفت: با افزایش 4 میلیارد تومان به اعتبارت شهرستان اعتبارات این شهرستان 31 میلیارد و 500 میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

افزایش 4 میلیارد تومانی اعتبارات شهرستان دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، سید علی هاشمی امشب در حاشیه نشست شورای اداری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بعد از شکل‌گیری هیئت دولت آنچه که در استان بوشهر مطرح بود این بود که چه کسی استاندار می‌شود و بحمدالله با انتخاب دکتر سالاری این بحث پایان پذیرفت.

فرماندار شهرستان دشتی افزود: ما وظیفه خود می‌دانیم که از زحمات آقای حسنوند استاندار سابق بوشهر صمیمانه و متواضعانه تشکر کنیم

وی با بیان اینکه اعتبارت شهرستان دشتی در سال‌جاری به 31 میلیارد و 500 میلیون تومان رسیده است، ادامه داد: با افزایش 4 میلیارد تومان به اعتبارت شهرستان اعتبارات این شهرستان به 31 میلیارد و 500 میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

هاشمی خاطرنشان کرد: فرزندی از فرزندان استان بوشهر از خانواده شهید که دارای تحصیلات عالیه هستند به عنوان استانداری بوشهر منصوب شد تا افتخار بوشهر باشند.

وی افزود: تا زمانی که در مسئولیت هستیم با تمام توان با همان روحیه که اول ورود کردیم کارمان را انجام دهیم و اگر سستی و کوتاهی کنیم خیانت کرده‌ایم.

هاشمی یادآور شد: در جلسه‌ای که با حضور فرمانداران با استاندار جدید داشتیم تاکید کردند شما مدیران به شایعات نباید گوش دهید و با قدرت و قوت به کار خود ادامه دهید و دومین تاکید ایشان تکریم ارباب رجوع بود، با دقت سخن ارباب رجوع را باید گوش داد و هر جا مجرای قانون وجود داشت باید کار ارباب رجوع را انجام دهیم.

وی نظارت بر پروژه‌ها توسط مدیران را مورد تاکید قرارداد و اضافه کرد: مدیران باید پیگیر تخصیص اعتبارات باشند 15 درصد اعتبارات را از محل تملک دارایی‌ها در اختیار داریم و 85 درصد این اعتبارات به صورت متمرکز در اختیار وزیران قرار دارد.

هاشمی افزود: مبلغ 25 میلیارد تومان اعتبارات شهرستان دشتی است یعنی 15 درصد اعتبارات به این شهرستان اختصاص پیدا می‌کند و مابقی در اختیار وزراست و ما و مدیران باید هر کدام به سهم خود این موضوع را پیگیری کنیم.

انتهای پیام/66006/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول