اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران خبر داد

توزیع شربت متادون در عطاری‌ها و داروخانه‌های مازندران

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران با انتقاد از نحوه توزیع نامناسب شربت متادون در مازندران گفت: در حال حاضر شربت متادون در عطاری‌ها، داروخانه‌ها، برخی سوپرمارکت‌ها و دکه‌های مازندران به فروش می‌رسد.

توزیع شربت متادون در عطاری‌ها و داروخانه‌های مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علیرضا مرادی عصر امروز در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر مازندران خواستار تشکیل کمیته‌های درمانی مواد مخدر در شهرستان‌های مازندران شد.

وی تصریح کرد: در برخی از شهرستان‌ها کمیته درمانی این ستاد غیرفعال است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران در ادامه خواستار نظارت بیشتر بر نحوه توزیع شربت متادون در سطح استان مازندران شد و گفت: در حال حاضر شربت متادون در عطاری‌ها، داروخانه‌ها، برخی سوپرمارکت‌ها و دکه‌ها به فروش می‌رسد.

این مسئول مبارزه با مواد مخدر مازندران در ادامه خواستار فعال شدن کمیته‌های شهرستانی ستاد مبارزه با مواد مخدر شد.

وی در ادامه به شروع فعالیت مرکز ساماندهی معتادان پرخطر در مازندران اشاره کرد و گفت: برای ارتقاء فعالیت این مرکز بیش از 3 میلیارد تومان هزینه شد که برای نتیجه گرفتن از فعالیت این مرکز نیاز است که کمیته غربال‌گری و جمع‌آوری معتادان پرخطر نیز تشکیل شود.

این مسئول در ادامه خواستار تکمیل پروژه ورزشی ترک‌محله شهرستان ساری شد و گفت: زمینه فعالیت این مرکز ورزشی در ساری فراهم شود و شهرداری که متولی اجرای این پروژه بود مدیریت این پروژه را در اختیار پایگاه بسیج این منطقه قرار دهد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مازندران با اعلام اینکه به دلیل خرابی دستگاه کنترل موادیاب در اداره پست استان امکان ارسال مواد از این طریق وجود دارد، تاکید کرد: نسبت به تامین اعتبار برای تعمیر اساسی این دستگاه اقدام شود.

وی بیان داشت: برای خرید این دستگاه 15 میلیارد تومان هزینه شد که نیاز است زمینه راه‌اندازی این دستگاه فراهم شود.

مرادی در ادامه خواستار ساماندهی کمپ‌های غیرمجاز در استان مازندران شد و گفت: ظرفیت شهرستان‌ها برای ساماندهی معتادان در اختیار ما قرار گیرد.

این مسئول در ادامه خواستار نظارت بیشتر بر نحوه مدیریت قلیان‌سراها در مازندران شد و  تصریح کرد: برای ساماندهی قلیان‌سراها نیاز است مصوبه‌ای تهیه و به صورت استانی روی موضوع قلیان‌سرا و ساماندهی آنها کار شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران خواستار پیگیری برای تکمیل پروژه ورزشی دباغ چال آمل شد و گفت: احداث سالن ورزشی در مرکز قاجار خیل نیز در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/86004/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول