اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

دلیل علمی برای تعطیلی قلیان‌سراها ارائه شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: برای بستن قلیان‌سراها در مازندران دانشگاه علوم پزشکی مازندران باید دلیل علمی قوی ارائه کند.

دلیل علمی برای تعطیلی قلیان‌سراها ارائه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علیرضا یونسی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان مازندران با اعلام اینکه اقدامات انجام شده مسئولان در محلات آلوده مازندران رضایتمندی را در بین مردم به وجود آورد،تصریح کرد: در ساماندهی مناطق آلوده مازندران باید برنامه‌ریزی طوری انجام شود که از به وجود آمدن مناطق دیگر در مازندران جلوگیری شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران بیان داشت: برای رفع مشکلات مربوط به مواد مخدر در مازندران باید ارزیابی دقیقی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی مازندران انجام شود.

این مسئول با اشاره به برنامه‌ریزی‌های دشمن برای به چالش کشیدن کشور ما در حوزه‌های مختلف ادامه داد: استکبار برای به چالش کشیدن کشور در حوزه مواد مخدر نیز برنامه گسترده‌ای را در دستور کار خود دارد.

یونسی ادامه اضافه کرد: برای مبارزه با مواد مخدر باید هدفمند عمل کنیم.

این مسئول بیان داشت: در بیان چالش‌ها و کمبودها در صدد تضعیف هیچ ارگان و فردی خاصی نیستیم ولی به دنبال بهره‌گیری از ظرفیت‌ها هستیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اعلام اینکه در حوزه مبارزه با مواد مخدر اقدامات سنتی در دستور کار است، اظهار داشت: اقدامات سنتی در برخی موارد جوابگو است ولی برای دریافت نتیجه مطلوب نیاز به خلاقیت داریم.

این مسئول در ادامه خواستار فعال کردن کمیته‌های فرعی مبارز با مواد مخدر در شهرستان‌ها شد.

یونسی درباره تاثیرگذاری قلیان‌سراها در ترویج مواد مخدر گفت: اعتقاد شخصی بنده این است که قلیان‌سراها باید تعطیل شود ولی برای تعطیلی آنها باید دانشگاه علوم پزشکی مازندران دلیل علمی مشخصی برای این موضوع ارائه دهد.

انتهای پیام/86004/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول