اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اهواز خواستار شد

ورود مسئولان کشوری به حل مشکلات قطار شهری اهواز

شهردار اهواز گفت: مسئولان بلند پایه کشور از قبیل رئیس جمهور و وزیر کشور برای حل مشکلات قطار شهری اهواز ورود کنند.

ورود مسئولان کشوری به حل مشکلات قطار شهری اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سیدخلف موسوی در جلسه‌ای با حضور معاون وزیر کشور و عوامل پروژه قطار شهری اهواز که عصر امروز در ایستگاه اقبال این پروژه برگزار شد اظهار کرد: حل مشکلات پروژه قطار شهری اهواز نیازمند ورود مسئولان درجه اول کشور از قبیل رئیس جمهور و وزیر کشور است. 

وی با بیان اینکه باید 600 میلیون دلار در خصوص پروژه قطار شهری اهواز فاینانس شود ادامه داد: در بخش حمل و نقل کلانشهر اهواز، قطار شهری یکی از مهم‌ترین مباحثی است که مذاکرات گذشته در خصوص مسئله فاینانس این پروژه به نتیجه نرسیده است. 

شهردار اهواز خاطر نشان کرد: قطار شهری مشهد، خط جدید مترو تهران و متروی شیراز که هم زمان با اهواز شروع به کار کرده‌اند، به بهره برداری رسیده است اما این پروژه در اهواز همچنان نا‌تمام است.

 وی در پایان با بیان اینکه شهرداری اهواز به تعهدات خود در این زمینه عمل کرده است، معاون وزیر کشور را خطاب قرار داد و گفت: به عنوان یک شهروند اهوازی از شما درخواست دارم این مطالب را به مسئولین ارشد کشور برسانید تا به این معضل ورود کنند.

انتهای پیام/72011/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول