اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی

مسائل گردشگری کرمان بررسی می‌شود

مسائل و مباحث گردشگری استان کرمان با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

مسائل گردشگری کرمان بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدعلی نجفی رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری طی روزهای چهارم تا ششم دی‌ماه جاری در سفر به کرمان و بازدید از مناطق گردشگری و حضور در کارگروه گردشگری استان به بحث و بررسی مسائل و مباحث گردشگری کرمان می‌پردازد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در این زمینه اظهار کرد: سفر رئیس سازمان میراث فرهنگی به استان کرمان به مناسبت حادثه زلزله‌ پنجم دی‌ماه 82 بم و مراسم گرامیداشت یاد درگذشتگان صورت می‌گیرد.

محمدحسین تجلی اضافه کرد: این سفر بهانه‌ای است که مسائل و مشکلات بخش میراث فرهنگی استان کرمان به رئیس سازمان میراث فرهنگی انتقال یابد و راهکارهای لازم اندیشیده شود.

وی افزود: رئیس سازمان میراث فرهنگی عصر روز چهارشنبه چهارم دی‌ماه علاوه بر دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با فعالان صنایع دستی استان نیز دیدار دارد.

این مسئول تصریح کرد: صبح پنجشنبه پنجم دی‌ماه در سفر به شهرستان بم و بازدید از روند پیشرفت بازسازی ارگ تاریخی بم، نشست علمی با عنوان «بم و یک دهه تجربه میراث فرهنگی» برگزار می‌شود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان ادامه داد: حضور در آرامستان بم و ادای احترام به جان‌باختگان زلزله پنج دی‌ماه بم از دیگر برنامه‌های سفر رئیس سازمان میراث فرهنگی به این شهرستان است.

تجلی با اشاره به تشکیل کارگروه گردشگری استان کرمان با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی در پنجم دی‌ماه جاری در شهر بم گفت: در این جلسه با حضور استاندار کرمان و دیگر اعضای کارگروه به بحث و بررسی مسائل و مشکلات حوزه گردشگری استان کرمان پرداخته می‌شود.

وی گفت: بازدید از بناهای تاریخی شهر کرمان، حضور در گفت‌وگوی ویژه خبری مرکز کرمان، نشست با فعالان بخش گردشگری استان کرمان، سفر به شهرستان شهربابک و بازدید از روستای تاریخی میمند در سومین روز از سفر رئیس سازمان میراث فرهنگی به کرمان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/80017/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول