اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

فرماندار جدید اردل معارفه شد

با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و بهبود منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری سرپرست فرمانداری شهرستان اردل معارفه شد.

فرماندار جدید اردل معارفه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، خدابخش مرادی پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری اردل با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، اظهار کرد: حماسه سیاسی در 24 خرداد امسال محقق و مردم به برنامه‌های دکتر روحانی در راستای تدبیر و اعتدال رأی دادند.

وی افزود: برای تحقق حماسه اقتصادی هم شناسایی استعدادها و توانایی‌ها و هم تبدیل آن به برنامه‌های علمی باید اجرایی شود.

مرادی خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از نیروهای انسانی قوی، نقش مهمی در راستای توسعه همه‌جانبه و سریع‌تر چهارمحال و بختیاری دارد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و بهبود منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون، خدمات بسیار زیادی در کشور و استان انجام و منجر به ارتقای شاخص‌ها شده که البته باز هم جای فعالیت زیادی باقی مانده است.

وی گفت: تقویت روحیه وفاق، نشاط، همدلی و بهره‌گیری از نیروی انسانی متخصص باید جزو برنامه‌ها و اولویت‌های مسئولان در دولت یازدهم باشد.

مرادی پرورش استعدادها و تقویت نیروی انسانی متخصص در دستگاه‌های اجرایی را جزو برنامه‌های مهم دولت یازدهم اعلام و خاطرنشان کرد: باید با کمک به همدیگر برای نیروسازی و استفاده از آنان در پست‌های مدیریتی و کلیدی کشور اقدام لازم انجام و اجرایی شود.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم از زحمات فیروز خسروی، فرماندار سابق اردل تقدیر و کوروش سبزواری به عنوان سرپرست این فرمانداری معارفه شد.

انتهای پیام/68003/ل30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول