اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ناجا بوشهر تشریح کرد

تعقیب و گریز نیروی انتظامی با قاچاقیان مواد مخدر در بوشهر

فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر عملیات تعقیب و گریز قاچاقچیان مواد مخدر در خروجی بوشهر به برازجان را تشریح کرد.

تعقیب و گریز نیروی انتظامی با قاچاقیان مواد مخدر در بوشهر

حیدر عباس‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: ماموران نیروی انتظامی بوشهر در راستای وظایف خود برای تامین امنیت و مقابله با قاچاقچیان شب گذشته پس از مشکوک شدن به یک دستگاه خودرو پژو 405 وی را تحت تعقیب قرار دادند.

وی عنوان کرد: خودرو مذکور که حامل مقادیری مواد مخدر بود پس از اینکه به دستور ماموران برای توقف بی‌توجهی کرد ماموران نیروی انتظامی به سرعت وارد عمل شده و این خودرو را تعقیب کردند، اما خودرو مذکور به سرعت در حال فرار بود.

عباس‌زاده اضافه کرد: پس از چندین‌بار بی‌توجهی راننده خودرو به ایست پلیس، ماموران انتظامی اقدام به تیراندازی به سمت خودرو کردند و این امر منجر به انحراف خودرو فراری از مسیر جاده اصلی شد.

با وجود اینکه قرار است فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر صبح امروز در نشست خبری حاضر شود آخرین اخبار از وضعیت متهمان و یا احتمالاً کشته‌شدگان این درگیری از زبان فرمانده انتظامی بوشهر مطرح خواهد شد.

نشست خبری امروز حیدر عباس‌زاده برگزار می‌شود و وی قرار است در این نشست خبری جزئیات بیشتری از تعقیب و گریز قاچاقچیان و کشف محموله مواد مخدر را مطرح کند.

انتهای پیام/66006/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول