اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های رزمی استان قم برگزار می‌شود

مجمع انتخابات رئیس هیئت ورزش‌های رزمی قم امروز با حضور رئیس فدراسیون این رشته و مدیرکل ورزش و جوانان استان قم برگزار می‌شود.

مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های رزمی استان قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان قم با فدراسیون ورزش‌های رزمی کشورمان قرار است مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های رزمی استان قم به منظور تعیین رئیس جدید این رشته امروز برگزار شود.

میزبان این مجمع هیئت ورزش‌های رزمی قم سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان قم است و بر همین اساس نوحی رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی کشورمان و عباس جهان‌بینی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم به عنوان رئیس و نایب رئیس مجمع در این انتخابات حضور خواهند داشت.

مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های رزمی استان قم به منظور تعیین رئیس جدید این هیئت در حالی امروز یک‌شنبه اول دی ماه برگزار می‌شود که در سال 88 به مهدی اردستانی رئیس پیشین این هیئت رای اعتماد داد و اردستانی به عنوان رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم انتخاب شد.

با توجه به پایان فعالیت چهار ساله اردستانی در اداره امور هیئت ورزش‌های رزمی استان قم، با موافقت رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی کشورمان، برای مدت کوتاهی هیئت ورزش‌های رزمی استان قم به صورت سرپرستی اداره شد.

مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های رزمی استان قم به منظور تعیین رئیس جدید در حالی برگزار می‌شود که این هیئت در سال‌های فعالیت خود از تاسیس تاکنون، توسط چهره‌هایی همچون امیر آزاددانا، اسماعیل زند و محمد خانجانی و مهدی اردستانی اداره شده است.

هیئت‌ ورزش‌های رزمی در حال حاضر یکی از 43 هیئت ورزشی فعال در استان مقدس قم است که البته قدمت زیادی دارد و مسئولان آن با برگزاری مسابقات، دوره‌های آموزشی و اعزام‌های مختلف سعی کردند تا ورزش‌های رزمی در قم که استعدادها و نخبه‌های بسیاری در رده‌های سنی مختلف دارد، بیش از گذشته رشد و توسعه یابد.

مروری بر فعالیت‌های مهم ورزش‌های رزمی قم در گذشته نشان می‌دهد که این رشته حتی به نمایندگی از استان قم سابقه کسب مدال‌های رنگارنگ از مسابقات بین‌المللی، آسیایی و جهانی را دارد و سال گذشته با کسب 11 مدال پرافتخارترین هیئت ورزشی قم بود.

ورزشکاران رزمی کار قمی در حالی امروز رئیس جدید هیئت خود را می‌شناسند که مهدی اردستانی رئیس سابق این هیئت بین سال‌های 1388 تا 1392 با پایان دوره ریاست خود در هیئت ورزش‌های رزمی به عنوان رئیس جدید هیئت ووشو استان قم انتخاب شده است و رئیس جدید هیئت از بین سه کاندیدا امروز معرفی می‌شود.

انتهای پیام/78002/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول