اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی:

55 مورد وقف جدید به موقوفات آذربایجان غربی اضافه شده است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: امسال 55مورد وقف جدید به موقوفات آذربایجان غربی اضافه شده است.

55 مورد وقف جدید به موقوفات آذربایجان غربی اضافه شده است

حجت‌الاسلام علی مصائبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: 100 برنامه فرهنگی همزمان با هفته وقف در آذربایجان غربی اجرا می‌شود که تجلیل از واقفان و خیران استان، پرده‌برداری از سه ضریح امام‌زاده در شهرستان‌های خوی و چالدران و نشست‌هایی با اقشار مختلف مردم از جمله برنامه‌های اجرایی در هفته وقف خواهد بود.

وی با بیان اینکه امسال 55 موقوفه جدید به موقوفات آذربایجان غربی اضافه شده، تصریح کرد: با این موقوفات تعداد موقوفات آذربایجان غربی به 5 هزار و 500 موقوفه رسیده و درآمد موقوفات نیز 50 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

مصائبی تعداد مساجد موجود در آذربایجان غربی را 4 هزار و 500 مسجد عنوان کرد و یادآور شد: امسال از طرف اداره اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی 6 میلیارد ریال به مساجد آذربایجان غربی کمک شده است.

این مسئول اعلام کرد: با مشارکت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران عملیات اجرایی 10 طرح عمرانی بزرگ در استان با کمک اداره اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی سال آینده آغاز می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: کنگره بین‌المللی امام صادق (ع) همزمان با میلاد آن حضرت در 28 دی ماه در خوی با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در پایان خاطرنشان کرد: هفته وقف از 9 تا 15 دی ماه با شعار همه واقف باشیم در سراسر آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/61005/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول