اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر گرگان:

ترافیک گرگان در آستانه تبدیل به مشکلی بزرگ است

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: موضوع ترافیک شهر گرگان در آستانه تبدیل به یک مشکل بزرگ است.

ترافیک گرگان در آستانه تبدیل به مشکلی بزرگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ناصر گرزین عصر امروز در چهل و دومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان با تسلیت به مناسبت اربعین حسینی اظهار داشت: محرم و صفر برای هر فرد مسلمان فرصتی است تا با بازخوانی وقایع روز عاشورا شناخت و معرفت بیشتری را نسبت به فلسفه قیام اباعبدالله‌الحسین پیدا کند.

وی ادامه داد: اربعین فرصت مجدد فریاد رسای ستم‌سوزی است، فرصت هم‌آوا شدن با زینب کبری(س) که احیاگر امر به معروف و نهی از منکر بود و حراست از ارزش‌های علوی، آموزه شکر و شکیبایی و رشادت اوست.

گرزین متذکر شد: قیام امام حسین(ع)، زندگی و حرکت آن حضرت، یک برنامه، مکتب و نظام فکری است و سنگری است دفاعی برای برافراشته نگه داشتن پرچم عزت و شرف جامعه بشری.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان افزود: حضرت اباعبدالله الحسین(ع) سمبل استقلال، اخلاص، توحید، اخلاق، شجاعت و در یک کلام همه خوبی‌هاست.

وی گفت: صبر حضرت زینب(س) و اتفاقاتی که در صحرای کربلا بر امام حسین(ع) و یاران با وفایش گذشت می‎تواند یکی از بزرگترین درس‎ها در زندگی انسان باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با ذکر حدیثی از امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: انسان همیشه باید ترس از خدا را در زندگی‎اش داشته باشد و در این صورت می‎تواند مسیر اصلی زندگی خود را بیابد و در زندگی موفق باشد.

گرزین افزود: یکی از ویژگی‎های دوره چهارم شورای اسلامی شهر گرگان استفاده از افراد باتجربه و کاردان است.

وی متذکر شد: این افراد باتجربه، باسابقه و متخصص می‎توانند در مباحث مختلف با ارائه راهکار نسبت به حل مشکلات و توسعه شهری بسیار موثر و مفید باشند.

گرزین با اشاره به ترافیک بسیار سنگین شهر گرگان گفت: اگر امروز مسئله ترافیک شهر گرگان حل نشود این مسئله از یک مسئله به مشکلی بزرگ تبدیل خواهد شد.

وی در پایان ابراز داشت: نیاز است تا اعضای شورای اسلامی شهر گرگان با ارائه راهکارهای تخصصی و کارشناسی شده در راستای حل این مسئله تلاش کنند.

انتهای پیام/83004/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول