اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد:

200 دوربین ‌ترافیک سطح مشهد را کنترل می‌کند‌

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: در سطح شهر مشهد 200 دوربین کنترل ترافیک وجود دارد.

200 دوربین ‌ترافیک سطح مشهد را کنترل می‌کند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید مهدی امامی میبدی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه مجهزترین مرکز کنترل و نظارت ترافیک شرق کشور که در ساختمان غدیر مشهد برگزار شد، اظهار داشت: امروز شهر مشهد با وجود جمعیت بالغ بر 3 میلیون نفر و 100 کیلومتر معابر بزرگراهی و 1.5 میلیون خودرو و موتور‌سیکلت و همچنین 6 میلیون سفر درون شهری نیاز به زیرساختی مناسب از ‌تکنولوژی‌های روز دنیا را داشت.

وی با بیان اینکه اولین مرکز کنترل ترافیکی مشهد در سال 79 با نصب یک دوربین آغاز به کار کرد، اضافه کرد: در حال حاضر 200 دوربین کنترل ترافیک در سطح شهر مشهد وجود دارد که با افتتاح این مرکز امکان ارتقا به 1500 دوربین وجود دارد.

امامی بیان داشت: ارگان‌های دیگر مانند پلیس راهور و آتش‌نشانی نیز می‌توانند برای فعالیت‌های خود در این مرکز حضور یابند و ما امیدواریم با این همکاری تصادفات و ترافیک شهری در طی سه دقیقه اطلاع رسانی شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: با افتتاح این مرکز آلودگی هوا و صرفه‌جویی در زمان 12 درصد کاهش می‌یابد و همچنین ترافیک شهر نیز با 13 درصد کاهش مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/‌2202/ش10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول