اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه گاز مازندران:

تماشاگران بابلی میزبان خوبی نبودند/تلاش کشتی‌گیران گاز برای فینالیست شدن

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی گاز مازندران گفت: تماشاگران بابلی میزبان خوبی نبودند و در بدترین شرایط از ما میزبانی کردند.

تماشاگران بابلی میزبان خوبی نبودند/تلاش کشتی‌گیران گاز برای فینالیست شدن

محمدمصطفی قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: از عملکرد کشتی‌گیرانم در شش مسابقه‌ای که انجام شد رضایت دارم زیرا تیم گاز در کمترین فرصت برای حضور در لیگ بسته شد.

وی با اشاره به دیدار آخر تیمش مقابل خونه‌به‌خونه بابل تصریح کرد: با توجه به اینکه صعود تیم خونه‌به‌خونه به مرحله نیمه‌نهایی مسجل شد اما تماشاگران بابلی هر خواستند به کشتی گیران گاز ناسزا گفتند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی گاز مازندران در ادامه گفت: تیم کشتی گاز برای مردم سراسر استان مازندران است اما گوینده سالن در اعلام کشتی‌گیران و همچنین گزارش خود همیشه گاز ساری  اعلام می کرد.

وی درباره مدیریت دو تیم خونه به خونه و گاز یادآور شد: تیم خونه به خونه یک تیم کاملا خصوصی و بزای مردم بابل است اما گاز برای مردم استان اما چون مرکزیت شرکت در ساری است میزبانی این تیم مقابل حریفان در ساری انجام می‌شود.

قربانی با اشاره به رفاقت و دوستی کادرفنی و کشتی‌گیران و حتی مدیریت دو باشگاه ابراز داشت: کشتی‌گیران گاز با توجه به بضاعت مالی و جوانگرایی با توکل به خدا برای صعود به بابل رفتند که موفق به این کار هم شدند.

وی با بیان اینکه کشتی گیران و کادر فنی تیم گاز یک هفته قبل از آغاز لیگ مشخص شدند،اذعان داشت: کل هزینه‌های کادر فنی و کشتی‌گیران گاز مازندران با سه کشتی‌گیر خارجی خونه‌به‌خونه بابل برابری می‌کند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی گاز مازندران در ادامه گفت: هدف صعود تیم به مرحله نیمه نهایی بود که در این مرحله با توجه به شناختی از کشتی‌گیران جوان تیم دارم با تمام قوا به میدان می‌روند.

قربانی با اشاره به آمادگی خوب کشتی‌گیران گاز مقابل استیل آذین ایرانیان در مرحله نیمه نهایی افزود: در حال حاضر به جز اباذر اسلامی کشتی 96 کیلوگرم گاز بقیه کشتی‌گیران در سلامتی کامل به سر می‌برند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کشتی‌گیران گاز در هر هفت وزن برای فینالیست شدن تلاش خود را می‌کنند اما اگر تیم گاز به فینال صعود نکند چیزی از ارزش‌های کشت‌ گیران جوان تیم کم نمی‌شود.

به گزارش فارس، تیم گاز مازندران در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد کشور پنجشنبه پنجم دی در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران به مصاف استیل آذین ایرانیان می‌رود.

انتهای پیام/86005/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول