اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ برتر کشتی آزاد کشور صورت گرفت

صعود 2 نماینده کشتی مازندران به مرحله نیمه‌نهایی

دو نماینده کشتی مازندران با کسب امتیازات لازم به مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر کشتی آزاد کشور جام ولایت صعود کردند.

صعود 2 نماینده کشتی مازندران به مرحله نیمه‌نهایی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، پس از انجام مسابقات هفته ششم و پایانی لیگ برتر کشتی آزاد کشور چهره چهار تیم برتر مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد که از بین این چهار تیم دو نماینده از کشتی مازندران هستند.

تیم خونه‌به‌خونه بابل از شش مسابقه خود با شش پیروزی و با 12 امتیاز با اقتدار به مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد کشور صعود کرد و گاز مازندران نیز از شش مسابقه خود با دو پیروزی و چهار شکست و با چهار امتیاز با یک برد فنی بیشتر نسبت به دو رقیب خود با خوش‌شانسی موفق به صعود شد.

تیم گاز مازندران در حالی پس از خونه‌به‌خونه بابل به عنوان تیم دوم راهی مرحله نهایی شد که دو تیم دیگر شهدای زنجان و ثامن مشهد نیز با چهار امتیاز فقط به دلیل امتیازات فنی کمتر موفق به صعود نشدند.

در مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد کشور که قرار است روز پنجشنبه پنجم دی‌ماه از ساعت 10 صبح به میزبانی تهران در مجموعه 12 هزار نفری آزادی برگزار شود به طور همزمان در روی دو تشک چهار تیم برای حضور در فینال با هم مسابقه می‌دهند.

در مرحله نیمه نهایی تیم خونه‌به‌خونه بابل با ثامن سبزوار و گاز مازندران با استیل‌آذین ایرانیان برای معرفی دو تیم فینالیست به روی تشک می‌روند تا چهره تیم قهرمان این دوره مشخص شود.

انتهای پیام/86005/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول